فاکس‌نیوز هویت قاتل بن‌لادن را افشا خواهد کرد/«مردی که بن‌لادن را کشت»

فاکس‌نیوز آمریکا اعلام کرد قصد دارد در ماه آینده میلادی فیلمی مستند را به نمایش گذارد که در آن هویت سرباز آمریکایی که اسامه بن‌لادن رهبر القاعده را کشت معرفی می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، شبکه فاکس‌نیوز آمریکا اعلام کرد قصد دارد در ماه آینده میلادی فیلمی مستند را به نمایش گذارد که در آن هویت سرباز آمریکایی که اسامه بن‌لادن رهبر القاعده را کشت معرفی می‌کند.

این مستند «مردی که بن‌لادن را کشت» نام دارد و قرار است در دو قسمت در روزهای 11 و 12 نوامبر آتی پخش شود و در آن هویت این سرباز یگان «نیوی سیلز» آمریکا را برملا سازد.

علاوه بر این و به گفته شبکه فاکس‌نیوز این فیلم قرار است از زبان این سرباز آمریکایی آخرین لحظات زندگی رهبر القاعده و اتفاقاتی که هنگام مرگ وی افتاد را روایت کند.

این شبکه وابسته به پنتاگون عنوان کرده است که در این مستند «یگان نیوی‌سیلز داستان آموزش خود برای تبدیل شدن به نیروی نخبه جنگجو را بیان خواهند کرد و حضور خود در عملیات «نیزه نپتون» که ماموریت آن کشتن بن‌لادن بود را روایت می‌کنند».

فاکس‌نیوز مدعی شده که در این مستند جزئیات زیادی را ارائه خواهد کرد و نهایتا مراسم سری که در جریان آن پیراهن سرباز آمریکایی به موزه 11 سپتامبر نیویورک اهدا شده را پخش خواهد کرد.

به گزارش فارس، آمریکا مدعی است یگان موسوم به «نیوی‌سیلز» در می سال 2011 اسامه بن‌لادن رهبر گروه القاعده را در مخفی‌گاه‌اش در «ابوت‌آباد» در نزدیکی اسلام‌آباد به قتل رسانده و جسد وی را در دریا رها کرده است.
برچسب ها: وبگردی ، قاتل ، بی لادن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار