حضور آمانو در اندیشکده مهم آمریکایی

آمانو برای صحبت در مورد مسائل پرونده هسته ای ایران به آمریکا سفر کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل ازوب سایت اندیشکده بروکینگز؛ یوکو آمانو امورز در اندیشکده مهم و معروف بروکینگز حضور یافته است تا به سوالات مرتبط در مورد مسائل پرونده هسته ای ایران ، پاسخ دهد.

در این جلسه مهم که برخی اعضای سابق تیم مذاکره کننده آمریکا در مذاکرات هسته ای حضور داشتند ، طرفین در اظهاراتی یک جانبه نقش آژانس را در تایید صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران مهم دانستند و بر نقش این نهاد بین المللی در راستی آزمایی فعالیتهای اتمی ایران تاکید کردند.
در این نشست قرار است نقش آژانس در راستی آزمایی فعالیتهای اتمی ایران طبق توافق موقت ژنو نیز بررسی شود. رارت اینهورن یکی از اعضای سابق تیم مذاکره کننده آمریکا که متخصص امور خلع سلاح و عدم اشاعه می باشد آژانس را دیده بان سازمان ملل متحد در مبارزه با اشاعه سلاح های اتمی خواند. آمانو هم بار دیگر تاکید کرد که آژانس نهاد مستقلی است و سیاسی کار نمی کند ، اما وی توضیح نداد که چگونه اسامی دانشمندان اتمی ایران در اختیار سرویس های جاسوسی و تیم های ترور غربی قرار گرفته است. همچنین وی در سخنانی عجیب بیان داشت که کشورها تنها باید مصارف صلح آمیز از انرژی هسته ای داشته باشند. این در حالی است که اکثر اعضای غربی آژانس و شورای حکام ، سلاح اتمی دارند و مهمترین نقد وارده بر ان.پی . تی ، تبعیض بین کشورهای جهان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۳
آقای امانو ، نوکر سیا ، بی غیرت ژاپنی ، چشمان تنگت وجود بیش از 400 بمب اتمی را در سرزمین های اشغالی و در اختیار یک رزیم سفاک جنایتکار پلید و بی مسئولیت نمی بیند ، آن وقت در باره راستی آزمائی ایران صحبت می کنی .
آیا در طول تاریخ تاسیس اژانس یک نماینده برای بازرسی فعالیت های هسته ای سراسر غیر قانونی رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی به سرزمین های اشغالی اعزام کرده اید ؟
آیا اصلا شما و نمایندگان شما را به سرزمین های اشغالی راه می دهند ؟
خوب است منصف باشید و لا اقل آبروی کشورتان را که بزرگترین ضربه را در طول تاریخ از آمریکا خورده است حفظ کنید .
آخرین اخبار