با روند فعلی بعید است مربی ایرانی انتخاب شود

گل‌محمدی: برای سرمربیگری تیم امید هیچ صحبتی با من نشده است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هنوز مذاکره ای با تیم ملی امید برای سرمربیگری نداشتم یعنی هنوز صحبتی برای این موضوع با ما نشده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران یحیی گل‌محمدی در مورد اینکه آیا  پیشنهاد هدایت تیم امید به وی شده است یا خیر،‌گفت: نه با من، نه با باشگاه  در مورد این مطلب تماسی گرفته نشده است.

وی افزود : این گمانه زنی مطبوعات و رسانه‌ ها است که درباره تیم ملی امید خبرسازی می کنند. شاید جزو گزینه‌ها باشم ،  حرفی نیست ، اما تاکنون هیچ صحبتی با من نشده است.

سرمربی صبا با تاکید بر اینکه  من فعلا تمرکزم روی ذوب‌آهن است ادامه داد:با این وضعیتی که وجود دارد بعید می دانم مربی ایرانی برای این تیم انتخاب شود و من نیز کارم در ذوب آهن دنبال می شود.

وی پس از تساوی یک بر یک ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در نیمه اول بازی در کنترل ما بود اما در نیمه دوم خوب نبودیم.

وی افزود: باید از همه بازیکنان تیمم تشکر کنم. ما بازی را خوب شروع کردیم و گل قشنگی هم توانستیم بزنیم. گلی که خوردیم برای ما تکراری بود در حمل توپ از دفاع به حمله به مشکل خوردیم و توپ را از دست دادیم .

وی ادامه داد:  نفتی‌ها تیم خوبی بودند و تقریبا بازی پایاپایی را شاهد بودیم. فکر می‌کنم تماشاگران هم راضی بودند.
 
گل‌محمدی  در ادامه اظهار داشت: خوشحالیم که لیگ ما هر سال نسبت به گذشته پیشرفت‌هایی دارد و ضعف‌هایش برطرف می‌شود اما مسئله‌ای که باعث افت کیفی مسابقات شده تعطیلات بیش از اندازه است.

وی ادامه داد: تیم ما روند خوبی را پشت سر می‌گذاشت که به یک باره به تعطیلات خورد.  این موضوع باعث شده لیگ برتر روند یکنواختی نداشته باشد.
 
برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران ، تیم ، امید ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار