مطیعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمادگی صندوق رفاه جهت ارائه لیست دانشجویان‌ متقاضی وام

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم گفت: صندوق رفاه آمادگی دارد تا لیست دانشجو‌یانی که می‌خواهند از خوابگاه‌های استجاری مستقر ارسال کند.

مطیعی رئیس صندوق رفاه علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به برخی از مشکلات خوابگاه‌های متاهلی در برخی از دانشگاه‌های بر‌تر کشور باید بگویم که بحث خوابگاه‌ سازی به دلیل تاکید قانون توسعه پنجم و برون سپاری کامل در مدت چهار سال دوره پنجم توسعه، موجب شده پروژه‌های خوابگاه سازی از دستور کار خارج شود و طبیعتا‌ این امر از یک طرف موجب‌ بروز شکاف با ورود دانشجویان و با نرخ‌ رشد و البته‌ خوابگاه‌های دانشجویی به وجود می‌آورد. 

 وی افزود: ما امیدواریم‌در بحث قانون برنامه‌ ششم، بتوانیم این امر را سازماندهی کنیم، یعنی از یک طرف با زمینه سازی ورود در بخش خصوصی از پیش بینی‌های لازم برای حداکثر‌ استفاده از ظرفیت‌های موجود خوابگاه‌ها در داخل دانشگاه این مشکل را کاهش دهیم. 

 وی اظهار داشت: اما در این مسئله در این فاصله زمانی که تا برنامه ششم و راهکارهایی که به صورت قانون پیش بینی می‌شود و تنها راه، استفاده از خوابگاه‌های استیجاری است تا مشکل به صورت کوتاه مدت حل شود. 

 مطیعی تصریح کرد: هم اکنون صندوق آمادگی دارد و لیست‌ دانشجویانی که می‌خواهند در خوابگاه‌های استیجاری مستقر شوند را از لحاظ دریافت تقاضای‌ وام ودیعه‌ مسکن به صندوق ارسال کنند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار