ساری؛

دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه های جهان روزهای پنجم تا هفتم آذر امسال به میزبانی مازندران

نخستین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه های جهان روزهای پنجم تا هفتم آذر به میزبانی مازندران در جویبار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، غلامرضا نوری زاده دبیرهیئت کشتی مازندران گفت : مرحله سوم و نهایی این مسابقات که امروز برگزار شد، تیم گاز مازندران موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

وی با اشاره به حضور هشتم تیم در این مسابقات تصریح کرد: تیم گاز مازندران با 260 امتیاز پس از بیمه رازی 270 امتیازی نایب قهرمان شد.

دبیرهیئت کشتی مازندران با بیان اینکه مرحله نهایی این مسابقات به میزبانی همدان در سالن ورزشی ابن سینا برگزار شد، گاز مازندران هفت بر یک از بیمه رازی شکست خورد و در مجموع سه مرحله نایب قهرمان شد.

نوری زاده گفت: پس از تیم های بیمه رازی 270 امتیازی و گاز مازندران 260 امتیازی تیم صنایع کفایتی مشهد با 200 امتیاز سوم شد.

وی با اشاره به اهدای 100، 60 و 40 سکه بهار آزادی به تیم های اول تا سوم این مسابقات ابراز داشت: تیم‌های بیمه رازی، گاز مازندران و صنایع کفایتی مشهد که موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را کسب کردند.

نوری زاده در پایان افزود: نخستین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه های جهان روزهای پنجم تا هفتم آذر به میزبانی مازندران در جویبار برگزار می‌شود.


انتهاي پيام/ش

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.