امیر سرتیپ اسماعیلی در جمع خبرنگاران:

هنوز در همه عرصه‌ها شهید تقدیم می‌کنیم / در هر جبهه‌ای سپاه قدرتمندی مثل سپاه شهدا داریم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش گفت: شهدا سربازان پنهان امام زمان(عج) هستند و در هر جبهه‌ و هر عرصه‌‌ای سپاه قدرتمندی مثل سپاه شهدا داریم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز میزبان ما شهدا هستند و هرچه در طول این ۳۶ سال از جمهوری اسلامی ایران پیروزی‌ها و مقاومت‌ها دیدیم، همه از برکت وجود شهداست و بایستی قدر شهدا را بدانیم و از شهدا کمک بگیریم و با شهدا از همه تهدیدات و گزند‌ها در امان هستیم.   
 
وی با اشاره به اهمیت تجلیل از شهدا و نقش ارزشمند شهدا در پیروزی‌ها و مقاومت‌های جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: حفظ آرمان‌های جمهوی اسلامی ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است و هنوز در همه عرصه‌ها در عرصه انقلاب شهید تقدیم می‌کنیم و وامدار خون شهدا هستیم.   
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش در پایان با بیان اینکه شهدا یاران و سربازان پنهان امام زمان(عج) هستند، خاطرنشان کرد: در هر جبهه‌ و هر عرصه‌‌ای سپاه قدرتمندی مثل سپاه شهدا داریم.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
زنده باد سربازان غیور ولایت مدار
آخرین اخبار