۴۰۰ تن از عناصر داعش در عملیات جرف الصخر بازداشت شدند

دبیر‌کل حزب‌الله عراق با اشاره به اینکه دستگیری چهارصد تن از عناصر داعش در جرف الصخر به پیشروی‌های نیروهای امنیتی در دیگر مناطق کمک می‌کند، گفت: آزادسازی فلوجه و تکریت نزدیک است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،«حسین الرماحی» دبیرکل گردان‌های «حزب الله -الثائرون» عراق  تاکید کرد: پیروزی‌هایی که نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و گروه‌های مقاومت در عراق تاکنون در سرکوب داعش محقق کردند در دیگر مناطق تحت اشغال این گروه تروریستی تکرار خواهد شد و تاکتیک‌های آزادسازی جرف الصخر در دیگر مناطق البته با تغییراتی متناسب با وضعیت هر محیط اجرا می‌شود.

الرماحی گفت: ساز و کاری که برای آزادسازی جرف الصخر (در شمال استان بابل بین شهرهای بغداد و کربلا) به کار گرفته شد صد در صد موفقیت آمیز بود به همین دلیل با همین تاکتیک به مبارزه با داعشی‌ها در دیگر مناطق خواهیم رفت.

دبیرکل حزب الله عراق گفت: گروه‌های مسلح مقاومت شامل مبارزان حزب الله، گردان‌های اهل الحق، گردان‌های السلام و سازمان بدر دو نقطه دیگری را که تعدادی معدودی شمار عناصر داعش در آنجا باقی مانده بود، کاملا پاکسازی کرده و تحت کنترل خود گرفتند.

الرماحی افزود: موفقیت و پیروزی در جرف الصخر بر اساس نخست، رویکردهای نظامی کلی که در همه عراق اتخاذ شده و دوم تاکتیک خاص مطابق با شرایط این منطقه محقق شد و این پیروزی مطمئنا برای دیگر مناطق هم در راه است.

دبیرکل جنبش حزب الله گفت: با آغاز عملیات نظامی در جرف الصخر 400 داعشی تسلیم شدند که اکنون نزد دستگاه امنیتی عراق در بازداشت و تحت بازجویی هستند.

الرماحی با اعلام اینکه عملیات پیشروی مبارزان حزب الله علیه تروریست‌های داعش در فلوجه و تکریت است، گفت: ما در حال ارزیابی اوضاع هستیم تا مشخص کنیم کدام یک از این دو شهر برای غافلگیر کردن عناصر داعش اولویت دارند تا آنها از زمان حمله مطلع نبوده و غافلگیر شوند.



دبیرکل حزب الله تاکید کرد: نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق در مناطق نزدیک به موصل مستقر هستند و در سامرا به سمت تکریت هم پیشروی‌هایی داشته‌اند.

برچسب ها: عناصر ، داعش ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار