جوکار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اظهارات مسئولان آمریکا در آستانه مذاکرات جنبه رسانه‌ای دارد/ راه فرار آمریکایی‌ها برای دور زدن ایران را ببندیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: چه وزیر امور خارجه، چه معاون و چه سایر مسئولان آمریکا در آستانه مذاکرات مباحثی را مطرح می‌کنند که بیشتر جنبه رسانه‌ای دارد.

"محمدصالح جوکار" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به فضاسازی رسانه‌ای طرف‌های غربی در آستانه دور بعدی مذاکرات اشاره کرد و گفت: نباید به جوسازی رسانه‌‌ای مذاکره کنندگان غربی توجهی کنیم.

وی افزود: چه وزیر امور خارجه، چه معاون و چه سایر مسئولان آمریکا در آستانه مذاکرات مباحثی را مطرح می‌کنند که بیشتر جنبه رسانه‌ای دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ما باید به آنچه در مذاکرات و در توافق صورت می‌گیرد توجه کنیم.

وی ادامه داد: این که طرف‌های غربی می‌گویند باید ایران تصمیم سخت بگیرد درست نیست بلکه باید براساس مقررات رفتار کنند.

نماینده یزد و اشکذر با بیان این که سخنان رسانه‌ای مسئولان غربی بار حقوقی ندارد گفت: باید ضمن رعایت خطوط قرمز راه فرار آمریکایی‌ها برای دور زدن ایران را ببندیم.

جوکار پیشتر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، به وضعیت مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: مجلس به صورت مرتب این مذاکرات را رصد می‌کند.
 
وی افزود: مذاکرات هسته‌ای یکی از موضوعات مهم کشور به شمار می‌رود که نمایندگان به نمایندگی از ملت این موضوع مهم را رصد می‌کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای توسط نمایندگان رصد می‌شود و توصیه‌های لازم به منظور حفظ حقوق ملت ایران در این پرونده به مسئولان مربوطه داده شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
ما پيروزيم ، چون عاشورايي هستيم ،انها راهي جز توافق ندارند ،وقتي مملکتي صاحب دانش ودانشمندان فوق العاده باشد ديگر امکان ندارد ان دانش ذاتي را گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۱۴:۵۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
هر ترفندی علیه جمهوری اسلامی ایران محکوم به شکست هست ،مرگ بر امریکا.
آخرین اخبار