دستگیری عاملان شهادت ماموران کلانتری/ باند مخوف اشرار متلاشی شد

با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان"سیستان و بلوچستان"،عاملان شهادت ماموران کلانتری 17 زاهدان طی چند عملیات هماهنگ پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرتیپ دوم پاسدار "حسین رحیمی" در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی به شهادت رسیدن دو تن از ماموران کلانتری ۱۷زاهدان در تاریخ 27/3/92 ،بر اثر اصابت گلوله توسط افراد ناشناس و با توجه به حساسیت موضوع ،بلافاصله چند تیم ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود:کاراگاهان پلیس آگاهی پس از ماهها اقدامات گسترده تخصصی و با اشرافیت اطلاعاتی ،سر نخ هایی از دخالت باند 6 نفره ای از سارقان مسلح در این پرونده را به دست آوردند.
 
سردار رحیمی ضمن اشاره به اینکه ،ماموران در نتیجه اقدامات تخصصی ،محل اختفای یکی از اعضای این باند را در شهر زاهدان شناسایی کردند،تصریح کرد:کاراگاهان پلیس با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات شبانه پلیسی موفق به دستگیری فرد مورد نظر شده و جهت بررسی بیشتر وی را به پلیس آگاهی منتقل کردند.
 
فرمانده انتظامی استان سسیستان و بلوچستان در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به اینکه اعضای این باند که با استفاده از مدارک هویتی جعلی به کشور های پاکستان و افغانستان تردد می کردند،افزود:ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده ،هویت دقیق این متهمان را شناسایی و پس از تحت کنترل قرار دادن محل تردد این افراد ،آنان را طی چند عملیات هماهنگ در شهرستان های زاهدان و چابهار دستگیر کردند.
 
رییس پلیس استان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به کشف تعدادی مدارک هویتی جعلی و چند قبضه سلاح جنگی از مخفیگاه این متهمان ،گفت:اعضای 6 نفره این باند در تحقیقات تخصصی و دقیق پلیسی ،علاوه بر به شهادت رساندن دو تن از ماموران کلانتری 17 زاهدان در تاریخ 27/3/92 به درگیری مسلحانه منجر به زخمی شدن دو تن درتاریخ 16/2/92 و همچنین قتل دو تن در پارک ملت زاهدان و سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو تویوتا و سه فقره تیر اندازی منجر به جرح اعتراف کردند.
 
سردار رحیمی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند،خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی ضمن ارائه خدمات انتظامی به تمام اقشار اجتماعی جامعه ،با تمام توان و قوا با قانون شکنان و هنجار گریزان و کسانی که قصد دارند فضای امن جامعه رابرای مردم نا امن کنند برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد این افراد به اهداف پلید خود دست یابند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد 1
۱۵:۴۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
با تشکر از نیروی انتظامی
لطفا با اشرار با اشد مجازات برخورد شود تا عبرتی برای دیگران باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
با سلام از زحمات نیروی انتظامی متشکریم اجرکم عندا...
Iran (Islamic Republic of)
افشار
۰۹:۴۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
خدارو شکر که سربازان گمنام امام عصر همیشه هوشیار و قوی عمل میکنند .خدا همیشهیارو یاورشان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۵۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
درود برشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
قابل توجه اشرار بکشید کشته می شوید آدم باشید در امان هستید. پس سعی کنید آدم بمانید.
از مکافات عمل غافل مشو/
گندم از گندم بروید جو زجو
Iran (Islamic Republic of)
Hafez
۰۳:۵۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
اجرکم عندالله ان شاالله
الهی وربی خادمین به جامعه ایران اسلامی رادر
پناه خودت ازشراشرارومنافقین وبدخواهان مملکت اسلامیمان رامحفوظ بفرمای...یاولی المومنین ویاارحم الراحمین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۵۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
ومکرو ومکرالله خیرالماکرین
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۲۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
خسته نباشن.الله نگه دارشونه
Iran (Islamic Republic of)
حمزه از اسفراین
۲۰:۰۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
باتشکر از تمامیبرادران و کارآگاهان نیروی انتظامی که با تلاش پیگیر و بی وقفه برای دستگیری عاملان شهادت برادران نیروی انتظامی زحمت کشیدند خسته نباشد واقعا مردم را شاد گردند خدا یار و نگهدارتان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
این یکی رو دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
خداروشکر
آخرین اخبار