اولین دزدی و آخرین دیدار همسر/ مرد بیکار زندگی‌اش را باخت

مرد جوانی که برای فرار از بی پولی و بیکاری دست به سرقت از خانه یکی از دوستان خانوادگیشان زده بود، پس از فاش شدن راز سرقتش، پایش به دادگاه خانواده نیز باز شد و مجبور شد از همسرش هم جدا شود.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، زن جوان چند روز پیش با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارائه کرد و در خصوص علت آن به قاضی عموزادی رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده گفت: شوهرم دزدی کرده و من دیگر نمی توانم با او زندگی کنم. این مرد آبروی مرا پیش تمام دوستان و آشناها برده است. زندگی با او برای من مایه سرافکندگی است.

این زن ادامه داد: 15 سال است که دارم با رامین زندگی می کنم. در این مدت ما زندگی خوبی داشتیم. رامین کارمند یک شرکت بود اما وضع مالی خیلی خوبی نداشت. از همان روز اول زندگیمان با مشکلات مالی مواجه شدیم. تا جایی که من هم بعد از گرفتن مدرک تحصیلی ام شروع به کار کردن کردم.

وی افزود: حتی وقتی دخترمان هم به دنیا آمد من دست از کار نکشیدم. هرطوری بود خرج زندگیمان را در می آوردیم. تا اینکه یک ماه پیش رامین از کارش بیکار شد. رامین بعد از بیکاری دچار افسردگی شد. هرچه با او صحبت کردم و سعی کردم آرامش کنم فایده ای نداشت. از طرفی زندگیمان هم خرج داشت و کلی بدهی داشتیم. اما من به گفتم که نگران نباشم. می توانم وام بگیرم و یا تا زمانیکه او به سر کار جدید نرفته یشتر کار کنم تا بتوانیم بدهی هایمان را بپردازیم.

زن جوان بیان داشت: سعی کردم به رامین بفهمانم که زندگی به آخر نرسیده و مشکلاتمان حل می شود و من همیشه کنارش هستم. اما چند روز پیش چیزی شنیدم که اصلا باور نمی کردم. یک روز صبح ماموران به در خانه ما آمدند و رامین را به جرم دزدی دستگیر کردند. گویا شوهرم روز قبلش به خانه یکی از دوستان خانوادگیمان که خیلی پولدار بودند رفته بود و تمام پول و وسایل آن خانه را دزدیده بود.

وی گفت: یکی از همسایگان هم او را دیده بود و به مالباخته گفته بود. وقتی فهمیدم شوهرم اینکار را انجام داده لحظه ای درنگ نکردم. زندگی با رامین دیگر برایم غیر ممکن است. او آبرویم را برده بود. برای همین می خواهم به صورت غیابی از او جدا شوم.

بعد از حرفهای این زن تلاش های قاضی عموزادی برای منصرف کردن او از طلاق بی فایده بود و این زن و شوهر زندگیشان با حکم طلاق به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهين
۰۸:۵۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
چه زن بي معرفتي اونكه دزد نبوده بخاطر مشكلات مالي و براي اينكه جلوي زن وبچه اش شرمنده نباشه اين گار رو كرده بعد توطلاق گرفتي بابا تو ديگه كي هستي
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۶:۲۸ ۱۳ آبان ۱۳۹۳
در عصبانیت نه تصمیم ونه اقدام لطفا انجام ندهید
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
عجله کرده پای بچه وسطه
آخرین اخبار