منتقمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ما مخالف تغییر زمان دربی هستیم/ سازمان لیگ بدون جلسه هماهنگی، زمان دربی را تغییر داد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص تغییر زمان بازی دربی گفت: ما مخالف تغییر زمان دربی هستیم چراکه براساس تاریخ قبلی برنامه‌ریزی کرده بودیم.

بهروز منتقمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: سازمان لیگ بدون جلسه هماهنگی بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال زمان بازی دربی را تغییر داد که ما نسبت به زمان اعلام شده معترض هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: سرمربی تیم براساس زمان قبلی دربی برنامه‌ریزی کرده بود که با تغییر زمان دربی برنامه‌هایش به هم خورد.

وی تصریح کرد: ما خواهان برگزاری دربی در 30 آبان ماه هستیم و اعتراضمان را به سازمان لیگ نسبت به تغییر زمان دربی اعلام خواهیم کرد همچنین سازمان لیگ برتر تا الان به صورت کتبی تغییر زمان دربی را اعلام نکرده است.

منتقمی عنوان کرد: به هر حال بهتر بود سازمان لیگ بعد ار تفاهم و هماهنگی با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زمان دربی را تغییر می‌داد.

وی درباره شرط و شروط باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی دربی در 30 آبان گفت: ما اظهار نظرمان را بیان کردیم اما نامه و نشستی با مسئولان سازمان لیگ برتر در این خصوص نداشتیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره زمان برگزاری بازی جام حذفی بیان کرد: براساس اعلام زمان بازی جام حذفی توسط سازمان لیگ ما بازی خواهیم کرد و مشکلی در این ارتباط نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال از مسئولان سازمان لیگ برتر انتظار داشتیم که قبل از تغییر زمان دربی با باشگاه‌ها تعامل می‌کردند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: منتقمی ، پرسپولیس ، دربی ، تغییر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
خوب پرسپولیس را ذلیل کردید اون از بازی هاتون که اندازه دوریال بازی نمیکنید این هم از نفوذتان در سازمان لیگ و فدراسیون که اصلا ارزشی براتون قایل نیستند واون چیزی را اجرا میکنند که استقلالی های کیسه کش میخواهند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
همچین میگه برنامه ریزیمون به همخوردهرکی ندونه فکر میکنه با 10 امتیاز اختلاف صدر جدول لیگ باشکاههای اروپا هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شماها هیچوقت نمیتونین مردونه و در شرایط مساوی با تیم سرورتون طرف بشین
وقتی استقلال 7 تا ملیپوش داره و شما هیچی معلومه بازی باید عقب بیفته
چرا واهمه دارید در شرایط برابر با استقلال روبرو بشین؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار