نصب 3 هزار متر گاردریل در بزرگراه ها/ آرام‌سازی و رفع ترافیک معابر غرب تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 از مناسب سازی و آرام سازی معابر پر تردد این منطقه خبر داد.

 ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در این راستا طرح‌های ترافیکی و اقدامات فیزیکی نسبت به کاهش ترافیک معابر بزرگراهی و تسریع دسترسی شهروندان به مقصد اجرا شد.

نجاتی در ادامه افزود: در همین راستا به دلیل واقع شدن در مبادی خروجی ورودی غرب تهران و اتصال به شبکه‌های بزرگراهی غرب پایتخت، یکی از پر تردد‌ترین مناطق تهران محسوب می‌شود که با حجم سنگینی از ترافیک و تردد مواجه است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در ادامه از نصب 3 هزار متر گاردریل در بزرگراهها خبر داد و گفت: به منظور ارتقای ایمنی تردد شبکه معابر و بزرگراهی 4 هزار متر گاردریل نصب شد.
وی همچنین از کانالیزه شدن معابر و میادین پر‌تردد درسطح منطقه اظهار داشت: در این راستا به منظور تفکیک مسیر عابر پیاده و سواره در جنت آباد، بزرگراه محمد علی جناح و همت نرده گذاری شد.
 
نجاتی در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور آراستگی منطقه و رفع اغتشاشات ترافیکی اصلاح و ترمیم سرعت‌گیرهای مصالحی و پلاستیکی، بهسازی پایانه ها، شناسایی گره های ترافیکی،7 هزار مترخط‌کشی عابر پیاده 500 هزار متر خط کشی محوری، نصب 3 دستگاه پل عابر پیاده نصب سرپناه‌ها، نرده ایمنی و غیره انجام شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گاردریل ، معابر ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار