همزمان با ایام محرم و صفر؛‌

ساماندهی سازه‌های تبلیغاتی منطقه 4

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: سازه‌های تبلیغاتی منطقه 4 همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و صفر ساماندهی شدند.

 حمید ناصحی معاون امور شهری، محیط زیست منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در آستانه ماه محرم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به توسعه سازه‌های پرتابل منطقه به تعداد بیش از 200 مورد اقدام شد که بر این اساس هیئت مذهبی، حسینیه مساجدی می‌توانند با بهره گیری از سازه‌های تبلیغاتی تعریف شده در خصوص اطلاع رسانی به شهروندان منطقه اقدام کنند.
 
ناصحی در ادامه اظهار داشت: دستورالعمل ایمنی و بحران سطح منطقه یک توسط شهرداری منطقه 4 به کلانتری‌های محدوده ابلاغ گردیده است تا در صورت بروز موارد احتمالی حادثه، عملیات اجرایی لازم سریعا لحاظ شود.
 
وی با اشاره به بحث‌ زیبا سازی و آماده‌سازی منطقه همزمان با ایام محرم بیان داشت: نصب 2600 متر مربع بنر، 500 تخت پرچم مشکی، 3000 متر ریسه پارچه‌ای و 3200 متر ریسه شلنگی توسط اداره زیباسازی منطقه انجام شده است.
همچنین با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی نمایشگاه عطر سیب هیأت مذهبی منطقه تجهیز شدند.
 
معاون امور شهری منطقه 4 در پایان افزود: در راستای تخلیه پسماند و زباله‌ها و جمع آوری ظروف یکبار مصرف(که درایام بسیار پرکاربرد است) از طریق اختصاص مخازن آبی رنگ پسماند به مساجد و حسینیه‌های سطح منطقه اقدام گردید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سازه ، تبلیغات ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار