امیرعبداللهیان:

اگر رهبری و مقاومت "بشار اسد" نبود، تروریست‌های تکفیری بر دمشق تسلط پیدا کرده بودند

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان در مصاحبه با یک پایگاه خبری لبنانی تاکید کرد اگر رهبری و مقاومت "بشار اسد" نبود، تروریست‌های تکفیری بر دمشق تسلط پیدا کرده بودند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "حسین امیر عبداللهیان" در مصاحبه با پایگاه خبری العهد لبنان تاکید کرد: آنچه که از زبان "ولید المعلم" وزیر امور خارجه سوریه در مورد روابط استراتژیک بین تهران و دمشق نقل شده است، سخنی دقیق است.

"ولید المعلم" وزیر امور خارجه سوریه روز پنج‌شنبه در مصاحبه با روزنامه الاخبار در مورد اتحاد میان دمشق و تهران گفت:در ایران از طرف امام خامنه‌ای و شیوه‌ ایشان هرگونه خدشه‌ای به این اتحاد غیر قابل قبول است؛ ایران همواره ما را با سلاح‌های مختلف مخصوصا سلاح‌های ساخت خودش مجهز کرده است و همچنین از نظر سیاسی، اقتصادی و مالی نیز ما را حمایت می‌کند؛ ما از این موضع ایران قدردانی می‌کنیم و به ادامه آن اطمینان داریم.

"امیر عبداللهیان" در ادامه افزود: اگر رهبری و مقاومت "بشار اسد" و ملت سوریه در مقابله با توطئه‌گران و تروریست‌های تکفیری نبود، جهان امروز شاهد تسلط تروریست‌ها بر دمشق بود.

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه در بخش دیگری از مصاحبه خود با اشاره به اینکه تهران و مسکو به همراه برخی دیگر از کشورها حمایتشان را از سوریه تکمیل خواهند کرد، تصریح کرد: دو کشور هرگونه دخالت نظامی و امنیتی در منطقه را رد کرده و بر اهمیت حل سیاسی بحران تاکید دارند.

انتهای پیام//
برچسب ها: سوریه ، بشار ، اسد ، ریاست ، جمهوری ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملت ایران
۰۲:۴۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
زنده باد اقای بشار اسد قهرمان و ارتش و ملت مقاوم سوریه که حقیقت را فهمیدند و کشور را به دست دشمن ندادند چون اگر اقای بشار اسد نبود دولت امریکا سوریه را هم میخواست مثل لیبی درست کند و این خیانت بزگی در حق ملت لیبی شد و به خواست خدا در سوریه و عراق و لبنان نتوانست و خونهای ریخته شده و عامل بدبختی ملت لیبی و مصر ولبنان و فلسطین و عراق و سوریه و افغانستان وغیره دولت امریکا و غرب و اسراییل تروریست و نوکرانشان ترکیه و عربستان و قطر هست که باید بزودی پاسخگو باشند،زنده باد مقاومت و مرگ بر داعش امریکایی و اسراییلی.
آخرین اخبار