العربیه مدعی شد

ابوبکر البغدادی به شدت زخمی شده است

شبکه تلویزیونی العربی مدعی شد سرکرده گروه تروریستی داعش در حمله هوایی ارتش آمریکا به شدت زخمی شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه عربستانی العربیه از قول منابع قبیله‌ای در عراق خبر داد که "ابوبکر بغدادی "سرکرده گروه تروریستی داعش در حمله هوایی ارتش آمریکا به شدت زخمی شده است.

همچنین رویترز نیز اعلام کرد ابوبکر بغدادی در حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف زخمی شده است.

در همین حال مقامات آمریکایی روز شنبه گفتند در حملات هوایی آمریکا در عراق کاروانی متعلق به گروه داعش  متشکل از 10 دستگاه خودرو نزدیک شهر موصل منهدم شد اما مشخص نیست آیا  سرکرده داعش نیز در آن زمان در این محل بوده است یا خیر.

سرهنگ "پاتریک ریدر" سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا گفت ارتش آمریکا معتقد است این کاروان مربوط به نشست رهبران داعش بود. این کاروان شامل 10 دستگاه کامیون نظامی متعلق به داعش بود.

در همین حال یک منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود، در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی خبر کشته یا مجروح شدن البغدادی در حمله دیروز جنگنده‌های ائتلاف را رد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۰:۵۲ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
اگه بدست سردار کشته بشه مرگشو باور میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
اگه توسط ائتلاف کشته شده همش برنامه است مثلا بن لادن معلوم نبود همون بود یا نه ولی گفتن که حنازشو انداختن توی دریا . امریکا مهره های اصلیش نمیکشه میخواد جای دیگه بنام دیگه استفاده کنه یک روز مشخص میشه که همه کسانی که سرکرده گروهکها شده اندهمشان زنده اند که انشاا... این چنین باشه .
Iran (Islamic Republic of)
amin
۲۲:۱۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
انشالله زودتر این سگ کثیف کشته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
ابو بکر بغدادی جهنم در انتظار تست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
الان آمریکا می خواد بگه دیدین بغدادی رو ما کشتیم؟؟؟؟ بعد دوباره اونم زنده می شه راه می افته تو خیابونها. مثل همون خبرنگاراشون....خداییش اینا با رسانه چه کارها که نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
خدا لعنتش کند.جنگهای مذهبی همواره در تاریخ جنایتبارترین جنگها بوده وباید مراقب باشیم افراتگرایی مذهبی به کشورعزیز ما رخنه نکند
Iran (Islamic Republic of)
یه بنده خدا
۱۸:۰۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
خبرمرگش
United States of America
alireza
۱۵:۴۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
انشالله به درک واصل بشه وازاون مهمترازخدامیخوام که اوشیطان موسرخ بعثی روهم("عزت ابراهیم الدوری") هرچه زودتربهرئیس خبیث وملعونش صدام ملحق وبه درک جهنم برسونه.
Iran (Islamic Republic of)
رنجبر
۱۲:۳۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
امیدوارم انقدر جان بکند ولی جان ندهد تا جبران بخش کوچکی از جنایاتش شود .امید است به همراه حامیان وهواداران ویارانش وارد دادگاه عدل الهی شوند که حسابشان رسیدگی شود .لعنت خدا بر ظالمین .
Iran (Islamic Republic of)
یار
۰۸:۴۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
انشاله زمین از این شر این زباله رها میشود
آخرین اخبار