رایگان دانلود کنید؛

بازی‌هایی که هوش شما را به شکلی متفاوت محک می‌زنند

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که علاقه شدیدی به بازی‌های فکری دارید و دوست دارید هوش و توانایی و سرعت عمل خود را محک بزنید حتما این بسته نرم افزاری را دانلود کنید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروز برای آن دسته از کاربران ویندوزفون بهترین بازی‌های هوش و تمرکز را آماده کرده‌ایم. در این مجموعه نرم افزاری کوشش شده است تا از بهترین بازی های هوش که از حجم کم ولی کیفیت و گرافیک بالا جمع آوری شود و آن را در یک بسته 6 تایی برای دانلود قرار داده شود. این بازی‌ها در استور ویندوزفون دارای رتبه عالی و 5 ستاره بوده اند برای دانلود و توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

Sudoku

سودوکو

جدول اعدادی است که امروزه یکی از سرگرمی‌های رایج در کشورهای مختلف جهان به شمار می‌آید. روش بازی اینگونه است که ابتدا در تمام خانه‌های خالی جدول، اعداد را از یک تا نه می‌نویسیم. سپس به سراغ یکی از اعدادی که از قبل توسط طراح نوشته شده می‌رویم و تمام اعداد مشابه آن را که در عرضش (بصورت افقی) قرار گرفته‌اند را پاک می‌کنیم و سپس یک خط افقی در بالای آن عدد می‌کشیم که مشخص باشد. در این مرحله همانند مرحله قبل عمل می‌کنیم با این اختلاف که در تمام خانه‌های عمودی در بالا یا پایین عدد مورد نظر اعداد مشابه را پاک می‌کنیم و سپس با یک خط عمودی در کنار آن عدد آن را مشخص می‌کنیم. اکنون باید اعداد مشابه عدد مورد نظر را در مربع نه خانه‌ای متناظر، پاک کنیم وعدد را با یک دایره بر دور آن مشخص کنیم. فقط سه مرحله قبلی را در مورد تمام اعداد از قبل نوشته شده (اعداد چاپی) تکرار کنیم و کشیدن خطهای عمودی افقی و دایره را بر آن عددها نباید فراموش کنیم که این عمل می‌تواند به شما نشان دهد که کدام یک از قلم افتاده‌است.

سودوکو

وقتی که تمام اعداد چاپی با هر سه علامت مشخص شد کار ما تا این مرحله تمام شده‌است. در این مرحله به دنبال خانه‌هایی می‌گردیم که فقط یک عدد در آنها باقی‌مانده و آن اعداد را پررنگ می‌کنیم. ما باید در هر ستون نیز عددی را که فقط یکبار درآن ستون آمده را پیدا کنیم که این عدد یقیناً جواب همان خانه‌است و این عدد را هم پررنگ کنیم. اکنون در هر مربع نه خانه‌ای عددی را که فقط یکبار در این نه خانه آمده است را یافته و به عنوان جواب یادداشت می‌کنیم. حجم بازی 2.58 مگابایت و نسخه 1.7.0.0 می باشد. بازی سودوکو قابل اجرا بر روی ویندوز 7، 7.5، 8 و 8.1 می باشد. توجه داشته باشید رمز دانلود www.yjc.ir می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود



Hex War

هگزا

اگر علاقه مند به بازی های فکری دو نفره هستید، بازی جالب و جذاب Hex که نمونه ساده ای از بازی معروف هگز است را از دست ندهید. این بازی در سال ۱۹۲۴ توسط Piet Hein یک ریاضی دان دانمارکی، ابداع شد. John Nash با کار کردن بر روی این بازی، برنده جایزه نوبل شد و Martin Gardner این بازی را معرفی کرد. بازی هگز با وجود سادگی قوانین، فکر ریاضی دانان بسیاری را در طی سال های مختلف به خود مشغول کرده است. بازی هگز معمولاً روی یک شبکه ۱۱ در ۱۱ از شش ضلعی ها انجام می شود. دو بازیکن هر کدام صاحب دو ضلع مقابل این متوازی الاضلاع هستند و هر کدام به نوبت یکی از مهره های خود را در یک خانه خالی قرار می دهند. برنده، بازیکنی است که دو ضلع مربوط به خود را با زنجیری پیوسته از مهره های خود به هم متصل کند.

هگز

این بازی جذاب که بیشتر برای اندروید و بازی های انلاین طراحی شده شده است این بار برای ویندوزفون و بصورت آفلاین و آنلاین طراحی شده است و قابلیت به اشتراک گذاری بازی با دیگر کاربران هم دارد. حجم بازی هگزا 3.29 مگابایت می باشد و نسخه 1.39.0.0 می باشد. این بازی قابل اجرا بر روی ویندوزفون 7.5، 8 و 8.1 می باشد. کاربران توجه داشته باشند که رمز دانلود این فایل www.yjc.ir می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود



Bubble Shoot

مهره رنگی

Bubble Shoot نام بازی جالب و فکری می باشد که به تازگی برای سیستم عامل ویندوزفون منتشر شده است، شما در این بازی باید حباب های رنگی که به صررت نزولی حرکت می کنند را از صفحه نمایش حذف کنید تا به مرحله بعدی راه پیدا کنید و  سعی کنید در هر مرحله 3 ستاره بدست آورید و با شکستن حباب ها به طور مداوم می توانید امتیازهای زیادی دریافت کنید این بازی دارای 300 مرحله می باشد که شما را به شب های پر ستاره و کوه های بلند ودیگر صحنه های زیبا دعوت می کند.

مهره بازی

در این بازی سه چیز حرف اول را میزند. تمرکز، سرعت عمل، زمان. چیزی که برای شما و هوش شما لازم است تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بهترین تصمیم را بگیرید. با دانلود این بازی می توانید سرعت عمل و هوش خود را محک بزنید. حجم بازی 2.10 مگابایت و نسخه 1.0.0.0 می باشد. این بازی قابل اجرا بر روی ویندوزفون 7.5، 8 و 8.1 می باشد. کاربران توجه داشته باشند رمز فایل دانلود www.yjc.ir می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل





Circuits

بازی مدار الکتریکی

Circuits یک بازی بسیار ساده و زیبا در سبک پازل می باشد. بازی به صورت موزیکال است که برای تکمیل مراحل آن می بایست به موزیک بازی به دقت گوش دهید. وظیفه ی شما تکمیل کردن مدارهای الکتریکی است. سازندگان بازی قصد داشته اند تا به پلیر یک تجربه ی جدید از موسیقی و بازی را بدهند به گونه ای که موزیک بخش مهمی از آن باشد. در حال حاضر این نسخه دارای 300 مرحله زیبا می باشد که موزیک میکسی از سبک های electronic ambient,dubstep و ... است.

بازی مدار

Circuits یک بازی معمایی با روندی خاص و متفاوت است. شاید Circuits را بتوان نوعی بازی برای "خوب شنیدن" موسیقی دانست؛ در این بازی پس از گوش دادن دقیق به موسیقی مربوطه، راه‌های بسیار چالش‌انگیزی برای به‌هم ربط دادن بخش‌های مختلف آهنگ در یک مدار را تجربه خواهید کرد. مداری با قُطب‌های گوناگون که ممکن است رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب و نهایی برای برخی آسان و برای برخی نیز بسیار دشوار باشد و به هر حال جذاب خواهد بود. حجم این بازی 14.08 مگابایت و نسخه 1.0.2.0 می باشد و قابلیت اجرا بر روی ویندوزفون 8 و 8.1 را دارد. کاربران توجه داشته باشند که رمز دانلود برای تمامی فایل ها www.yjc.ir می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل





Candy Zuma

بازی زوما

اگر بدنبال یک بازی سبک، جالب، کم حجم، زیبا و با گرافیک مناسب می گردید باید بدانید که این بازی تمامی این موارد را دارا می باشد و با این دلایل می توانم به شما پیشنهاد کنم که حتما این بازی را تجربه کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به بازی های پازلی خیلی علاقه مند هستید به شما پیشنهاد می کنم که از بازی Candy Zuma استفاده کنید. در این بازی مسیر بلندی از توپ های رنگی وجود دارند که شما باید با پرتاب توپ های رنگی دیگر، توپ های هم رنگ را در کنار هم قرار دهید تا با یک دیگر حذف شوند.

زوما

اگر شما هم جزو طرفداران سری بازی های زوما هستید پس در دانلود کردن این بازی درنگ نکنید. یک بازی بسیار زیبا از سری بازی های زوما، شما باید در این بازی توپ های هم رنگ را با به یکدیگر جفت کنید و امتیاز بگیرید. با جفت کردن تعداد زیادی از این توپ های رنگی می توانید از کمبوها موجود در بازی استفاده کنید و امتیاز خود را بهبود بخشید. این بازی داری حجم 7.72 و نسخه ی 1.0.01 می باشد که قابلیت اجرا بر روی ویندوزفون 8 و 8.1 را دارد. کاربران توجه داشته باشند رمز دانلود این فایل www.yjc.ir می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل





Flow

رنگ بازی

Flow Free نام یک بازی فکری و سرگرم کننده است که در این بازی شما باید نقاط رنگی را توسط خطوط به یکدیگر متصل کنید طوری که این خطوط همدیگر را قطع نکنند و تمام خانه های جدول را نیز بپوشانند. این بازی دارای بیش از 1000 مرحله است که در مراحل بالا بازی فوق العاده سخت خواهد شد. در این بازی باید لوله های آبی را به هم متصل کنید تا دقیقا با هم جور شوند و شما امتیاز کسب کنید. این بازی اعتیادآور است و یکی از بهترین بازی های تمرکزی برای ویندوزفون به حساب می آید. گرافیک این بازی بسیار عالی می‌باشد.

لوله رنگی

این بازی در مراحل اول برای یادگیری بسیار آسان می باشد و طی مراحل بالاتر بازی سخت تر می شود در این بازی باید هوش بسیار خوبی داشته باشید تا بتوانید خطوط را طوری رد دهید که با هم منطبق نشوند این بازی قدرت تفکر و یادگیری بسیار مناسب می باشد. هم اکنون می توانید این بازی پرهیجان را از صفحه دریچه دانلود کنید. حجم بازی 1.48 و نسخه ی 1.2.0.0 می باشد که بر روی ویندزفون 8 و 8.1 قابل اجرا می باشد. کاربران عزیز توجه داشته باشند رمز دانلود تمامی فایل های دانلودی www.yjc.ir می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل




 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
سلام
لطفا بازی canndy zumaبرای ویندوز7 بزارید تا با سیستم بازی کنیم کمتر چت کنیم منحرف شدیم
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۱۹:۵۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۳
پس اندروید چی؟
آخرین اخبار