تجارت با ایران بدون وقفه ادامه می یابد

قائم مقام دبیرکل اتحادیه شرکت‌های بیمه و اعتبار کشورهای اسلامی (امان) با تاکید بر اینکه تجارت با ایران در شرایط تحریم‌ها هیچگاه متوقف نشده است، گفت: هیچ عاملی در توقف تجارت با ایران تاثیرگذار نیست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، "محمد شوآری" در حاشیه نشست اتحادیه امان در تهران با اشاره به تحریم‌های غرب بر علیه ایران گفت: ما تجارت با ایران را در شرایط تحریم هیچگاه متوقف نکرده ایم و آن را ادامه خواهیم داد، ضمن اینکه هیچ چیز نمی‌تواند در تجارت ما با ایران تاثیرگذار باشد.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه امان افزود: حضور ما در سطح گسترده در پنجمین نشست اتحادیه امان در تهران حکایت از اهمیت جمهوری اسلامی ایران برای این اتحادیه دارد اما ما می توانیم درخصوص مسائل ضمانت صادراتی صحبت کنیم.

وی تصریح کرد: ما قدرت سیاسی نداریم و یک صندوق مالی اعتباری هستیم.

همچنین "راول عسکری" قائم مقام مدیرعامل موسسه بیمه اعتباری ساچه ایتالیا نیز گفت: ما همواره ارتباطات خود را با شرکای خارجی خود ادامه می دهیم و اگرچه با فشار تحریم‌ها کار سخت شده است اما همکاری ها توسط موسسات تجاری با ایران تقریبا بدون وقفه ادامه یافته و شیوه آن عوض شده است.

وی افزود: ایران شریک مهمی برای کمپانی های ایتالیایی به شمار می رود و ما امروز در نشست خود با مسئولان ایرانی در حال مذاکره هستیم تا به محض برداشتن تحریم ها همکاری آغاز شود. ضمن اینکه برای از سرگیری تجارت نیز تلاش می کنیم.

برچسب ها: وبگردی ، ایران ، امان ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.