رسالت جنسی شبکه خبری بی بی سی فارسی+تصاویر

گرایش قابل تامل کارمندان و مدیران شبکه بی بی سی فارسی این روزها رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است، اختصاص اخبار و برنامه های این شبکه تا به حدی است که موجب اعتراض مخاطبان بی بی سی فارسی شده است. به نظر می رسید پس از ماجرای فساد اخلاقی برخی از کارمندان بی بی سی این رسانه تا مدت ها از پرداختن به موضوعات جنسی صرف نظر کند ولی ...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، شبکه بی بی سی فارسی این روزها بیش از آنکه به اخبار  و عناوین مرتبط بپردازد، زمان و هزینه خود را صرف ساخت مستند ها و برنامه هایی کرده است که محوریت اصلی آن گرایش های جنسی است. به نظر می رسید پس از افشای ماجرای فساد اخلاقی و روابط نامتعارف کارمندان بی بی سی فارسی، این رسانه برای انحراف مخاطب از این افتضاح کمتر به موضوع های جنسی بپردازد اما آنچنان که شاهد هستیم مدیران بی بی سی فارسی گویا رسالتی جدید برای این شبکه به اصطلاح خبری بازتعریف کرده اند، رسالتی که هدف اصلی آن ترویج بی بندوباری و تبلیغ فرهنگ غلط غرب است.







این موضوع تا به حدی برای بی بی سی فارسی بغرنج شد که این رسانه در یکی از برنامه های خود به نام «دیده بان» سعی نمود کلیت ماجرا را به نفع خود تمام کند؛ فرناز قاضی زاده [از مجریان بی بی سی فارسی] در برنامه «دیده بان» با لیلا خدابخشی [سردبیر گروه اینتراکتیو] به گفتگو نشست و برای توجیه این مسئله دلایلی را ذکر کرد که البته مورد تایید مدیران ارشد بی بی سی فارسی بود و نه مخاطبان این شبکه انگلیسی!


فساد اخلاقی مجریان بی بی سی فارسی کم بود که طرح موضوع های جنسی نیز به برنامه های آن اضافه شد، به نظر می رسد باید برخی از برنامه های بی بی سی فارسی برای مخاطبان از لحاظ سنی رده بندی شود. بی بی سی فارسی به تازگی درصدد مستندی درباره همجسنگرایان تهیه و تولید کند! این مستند به کوشش «علی همدانی» قرار است در آینده نزدیک از بی بی سی فارسی پخش شود.


هنگامی که مجریان بی بی سی فارسی دل مشغولی جنسی داشته باشند پخش چنین برنامه هایی چندان دور از انتظار نیست! نگین شیرآقایی [انتشار تصاویر مبتذل از خود و همجنسگرایان] صنم دولتشاهی [سخن گفتن از دغدغه های سکسی] علی همدانی [با انتشار تصاویر مبتذل از زنان] پونه قدوسی [فساد اخلاقی با صادق صبا] و سیاوش اردلان [طرح پرسش های غیراخلاقی از مخاطبان در فیس بوک] و ... همگی از موارد آشکار فساد اخلاقی در بی بی سی فارسی است. به نظر می رسد شبکه بی بی سی فارسی درصدد است از جذابیت های جنسی برای جلب مخاطب استفاده کند، البته در این میان بی بی سی فارسی همچنان درصدد تحت فشار قرار دادن نظام ج.ا.ا از نظر آزادی های جنسی است. موضوعی که هم از نظر دینی و هم از نظر اخلاقی مورد پذیرش نیست

منبع: ما هستیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آس.موسو
۰۰:۲۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
هرانسانی‌‌باهمان‌عشق‌‌دردنیا‌دارد‌درروز‌رستاخیز‌مهشور‌می‌شود‌پس‌وای‌برگمراهانوبرگمراهان‌ظالمان.
آخرین اخبار