موذنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

اولویت اعزام جانبازان 25 تا 70 درصد به سفر حج عمره

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اولویت اعزام والدین و فرزندان شاهد و جانبازان 25تا70 درصد به همراه همسرانشان به سفر حج عمره خبر داد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن موذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر،افزود: سهمیه‌های حج عمره ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر به تمام استان‌ها اختصاص یافته است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به توزیع سهمیه‌های عمره، بیان داشت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر که تاکنون به حج عمره فرستاده نشده‌اند، می‌توانند با رعایت قوانین و با مراجعه به مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق خود، اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موذنی با تاکید بر اولویت اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر به سفر حج عمره، خاطرنشان کرد: والدین و فرزندان شاهد و جانبازان 25 تا 70 درصد به همراه همسرانشان و همچنین همسران جانبازان متوفی 25 تا 70 درصد از اولویت اعزام برخوردارند.

لازم به ذکر است، سهمیه‌های عمره ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر با تلاش و پیگیری مسئولان بنیاد شهید و امورایثارگران و سازمان حج و زیارت دریافت شده است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: اولویت ، جانباز ، اعزام ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار