ناگفته های اهالی هنر در پی درگذشت خواننده موسیقی پاپ؛

"مرتضی پاشایی" تا آخر ایستاد

اهالی موسیقی و دوستان نزدیک "مرتضی پاشایی" برای ابراز همدردی با وی تسلیت خود را نسبت به این اتفاق عرض کردند.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ حدود سه سال پیش خواننده‌ای در فضای مجازی موسیقی ایران گل کرد که تا مدت‌ها قطعه ی "یکی هست"  وی در کوچه و خیابان به گوش می‌رسید. با گذشت زمان کمی نام این جوان بر سر زبان‌ها افتاد. این جوان با موهای بلند و چهره استخوانی کسی نبود جز " مرتضی پاشایی" که اولین و تنها آلبوم مجاز خود با نام    "یکی هست"   را حدود دو سال پیش منتشر کرد.

"مرتضی پاشایی" پس از آن تمام زمان خود را بر روی کنسرت‌هایش گذاشت که حدود یازده ماه پیش خبری باورنکردنی تمامی خبرگزاری‌ها را فرا گرفت. " مرتضی پاشایی" سرطان دارد.

"مرتضی پاشایی" پس از این خبر با چهره و ظاهری جدید بر روی استیج ظاهر می‌شد.

هواداران تا دیروز صبح همه برای سلامتی وی دعا می‌کردند اما روز گذشته تمامی ایستادگی پاشایی به پایان رسید و ساعت 10:30 جامعه کوچک موسیقی و هواداران خود را عزادار کرد.

"مرتضی پاشایی" درگذشت و به همین بهانه اهالی موسیقی و دوستان نزدیک وی برای همدردی مطالبی را برای وی رسانه‌ای کردند و با گفتگویی که  باشگاه خبرنگاران با برخی از این اهالی انجام داد تسلیت خود را نسبت به اتفاق عرض و ابراز همدردی کردند.




سعید شهروز:"مرتضی پاشایی" تا آخر ایستاد

" سعید شهروز" خواننده موسیقی پاپ در این باره گفت: این واقعه غم‌انگیز را به خانواده‌ی محترم و جامعه هنری و از جمله هواداران عزیز ش که با عشق صدای وی را گوش می دادند تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم روح "مرتضی پاشایی" قرین رحمت قرار گیرد.

وی ادامه داد: خاطره مشترک من با "مرتضی پاشایی" باز می گردد به قطعه مشترکی که برای سال تحویل 93 با هم اجرا کردیم که وی اشعار فارسی آن را خواند  که لحظاتی بسیار شیرین برای بنده در این اجرا رقم خورد.

شهروز افزود: امیدوارم جامعه‌ی هنری ما دیگر چنین مصیبت‌هایی را در خود بیفتد تا این بدنه‌ی ضعیف موسیقی بیش از این‌ها آسیب نبیند.

شهروز در انتها خاطر نشان کرد: "مرتضی پاشایی" تا آخر ایستاد و از نکات بارز وی این بود که تا انتها با بیماری خود به عشق مردم و هوادارانش جنگید اما متاسفانه با تقدیر نمیشود جنگید.



امیر یگانه: صدای "مرتضی پاشایی" بین همه‌ی مردم باقی می‌ماند

امیر یگانه، خواننده و ترانه سرای موسیقی پاپ گفت: درگذشت زود هنگام "مرتضی پاشایی" اتفاق بسیار دردناکی است و از دست دادن وی را به هواداران، دوستان واقعی‌اش و خانواده‌ی محترمش تسلیت می‌گویم و می‌دانم که صدای "مرتضی پاشایی" بین همه‌ی مردم باقی می‌ماند.



مهدی یغمایی: یاد مرتضی پاشایی در قلب اهالی موسیقی زنده خواهد ماند

مهدی یغمایی،‌ خواننده موسیقی پاپ  گفت:‌ من هم این اتفاق ناراحت کننده و غم انگیز را به پدر مادر داغدار مرتضی پاشایی و همه‌ی طرفداران خوب وی که همیشه حامی وی بوده‌اند، تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: همیشه این گونه اتفاقات تلخ در همه جا بوده اما امیدوارم که این اتفاقات را در عرصه موسیقی کمتر شاهد باشیم.

یغمایی در پایان تصریح کرد:‌ صدای مرتضی پاشایی همیشه در یاد و خاطره‌ی هواداران و در قلب اهالی موسیقی زنده خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.



کیان مقدم: حضور این هواداران نشانی بر ماندگاری "مرتضی پاشایی" است
 
کیان مقدم خواننده و آهنگساز موسیقی  گفت: من "مرتضی پاشایی" را از نزدیک نمی شناختم و موسیقی وی را زیاد گوش نکرده و شناختی روی موسیقی پاشایی نداشتم.

اما درگذشت "مرتضی پاشایی" را در وهله‌ی اول به خانواده از جمله پدر و مادر وی و در وهله دوم به هواداران عزیز وی که عاشقانه "مرتضی پاشایی" را دوست داشتند و در آخر به جامعه‌ی کوچک موسیقی تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: مات موزیسین‌ها باید همیشه هوای هم را داشته و به یکدیگر احترام بگذاریم.

مقدم در انتها خاطر نشان کرد: حضور این طرفدار و هوادار برای "مرتضی پاشایی" نشانی از ماندگاری وی در تاریخ موسیقی ایران است.



افشین سیاه‌پوش:"مرتضی پاشایی" مثل "ناصر عبدالهی" خیلی مظلومانه از میان ما رفت

افشین سیاه‌پوش خواننده و ترانه‌سرا موسیقی پاپ  گفت: بسیار سخت است الان درباره "مرتضی پاشایی" حرف بزنم.

پاشایی طول زمانی هنری‌اش بسیار کوتاه بود اما آنقدر برای دل مخاطبانش خواند که برای همه ما صدای وی ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر هوادارنش در سراسر کشور به عشق "مرتضی پاشایی" گریه می‌کنند و آواز و صدای وی را گوش می‌دهند این همان ماندگاری صدای یک هنرمند است.

سیاه‌پوش افزود: کارنامه هنرمند مدت زمانش مهم نیست بلکه هنرمند 50 سال می‌خواند اما در تشییع جنازه‌اش کسی نمی‌رود اما "مرتضی پاشایی" در طول 3 سال چنان به عشق مردمش خواند که ماندگاری صدایش را تضمین کرد.

سیاه‌پوش در پایان گفت: "مرتضی پاشایی" دقیقا مثل "ناصر عبدالهی" خیلی مظلومانه از میان ما رفت ولی به معنای واقعی رسالت هنری خود را انجام داد و عشق را در دل مردم مهر کرد و از دنیا رفت. درگذشت زود هنگام "مرتضی پاشایی" را به خانواده محترم و همه هوادارانش تسلیت می‌گویم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نارگل
۱۷:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
نمیتونم رفتنشو هضم کنم.کل ایران براش داغدار شدن روحش شاد و یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
مهرزاد
۲۲:۴۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
هیچ حرفی نمیزنم حال مردم بیانگر همه چیزاس اقا مرتضی دل دنیارو خون کردی و رفتی.... اقا مرتضی ارام بخواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
راستی از محسن یگانه چه خبر
آخرین اخبار