هاآرتص:

نتانیاهو آلمان را از "توافق بد" با ایران منع می‌کند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد امروز در دیدار با وزیر خارجه آلمان از وی بخواهد با توافق هسته‌ای به اصطلاح "بد" با ایران مخالفت کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه هاآرتص، "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر اسرائیل قصد دارد در دیدار امروز با "فرانک والتر اشتاین‌مایر" وزیر خارجه آلمان بخواهد تا هیچ توافقی با ایران را قبول نکند و به این کشور اجازه ندهد تا به کشوری با قابلیت هسته‌ای تبدیل شود.

اشتاین‌مایر که از روز گذشته به سرزمین اشغالی رفته است، قصد دارد امروز به بیت‌المقدس برود و با "نتانیاهو" نخست‌وزیر و "لیبرمن" وزیر خارجه این رژیم به صورت جداگانه دیدار کند. 

وی همچنین قرار است روز سه شنبه به مسکو سفر کند و در آنجا احتمالا در مورد ایران گفتگو خواهد کرد.

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه که برای شرکت در اجلاس گروه بیست در استرالیا به سر می برد روز شنبه به خبرنگاران گفت شش قدرت جهانی و ایران هرگز تا این اندازه به توافق نزدیک نشده بودند و احتمال دارد تا پایان ضرب الاجل 24 نوامبر به توافق دست یابند. اما برخی از مقامات حتی در روسیه در مورد حصول توافق تا این زمان ابراز تردید کرده اند.

اسرائیل مدعی شده است در هر گونه توافقی که حاصل شود باید از ایران خواسته شود تاسیسات مربوط به غنی سازی اورانیوم خود را برچیند.

نتانیاهو که یکی از مخالفان جدی توافق میان ایران و غرب بوده و عدم توافق را به مراتب بهتر از توافق بد دانسته پنج‌شنبه شب در اردن با وزیر خارجه آمریکا دیدار کرد که علاوه بر موضوع فلسطین، برنامه هسته‌ای ایران نیز مسلما یکی از موضوعات مورد بحث میان طرفین بوده است.




انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شجاعی
۱۹:۲۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
لعنت بر اسراییل غاصب و اشغال گر و سردمداران آن علی الخصوص نتانیاهو بی پدر و مادر
آخرین اخبار