حیدری:

آمریکا در مذاکرات هسته‌ای به دنبال شکستن ابهت نظام اسلامی ایران است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: آمریکا در مذاکرات به دنبال شکستن ابهت نظام اسلامی است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی در جمع دانشجویان خواهر بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ که عصر امروز تحت عنوان نخستین نشست هم‌اندیشی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ(شجره طوبی) در سالن بصیرت مجتمع فرهنگی دانشجویی 13  آبان برگزار شد، با اشاره به نزدیک بودن سالروز صدور پیام تاریخی امام‌خمینی(ره) و تشکیل بسیج دانشجو وطلبه، گفت: در آستانه 26 سالگی مجموعه‌ای با برکت که به آینده‌نگری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی  شکل گرفته و شاهد تنومندی مجموعه بسیج دانشجویی هستیم.

وی با بیان اینکه امروز بسیج دانشجویی منشأ اثر و نقش آفرین در محیط‌های دانشجویی است، اظهار داشت: اینکه می گوییم بسیج دانشجویی امروز منشأ اثر است به علت چشم طمعی است که می‌بینیم رسانه‌ها و جریانات معاند به این یادگار امام دارند، چرا که اگر نقش مؤثر این تشکل دانشجویی نبود هرگز دشمنان نسبت به آن حساس نمی‌شدند.

حیدری با بیان ماموریت‌های اصلی بسیج دانشجویی از دیدگاه امام (ره) و ضرورت بازخوانی مجدد این ماموریت‌ها که در پیام تاریخی ایشان آمده است، گفت: اصلی‌ترین ماموریت بسیج دانشجویی دفاع از اسلام و انقلاب است که در این پیام به آن اشاره شده است، پاسداری از اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی نیز یکی دیگر از ماموریت‌های بسیج دانشجویی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به فرا رسیدن زمان مشخص شده جهت توافق نهایی هسته‌ای در سوم آذر ماه گفت: چند روزی به سوم آذر که قرار است نوید توافق هسته‌ای داده شود مانده است، متاسفانه در آستانه اتمام مذاکرات شاهد در پیش گرفتن سیاست‌های نادرستی از سوی برخی سیاسیون و دست اندرکاران مذاکرات هستیم، سیاست‌هایی جهت انحراف ذهن ها از اصل موضوع.

وی ادامه داد: در این مدت شاهد اتخاذ برخی تصمیمات و سیاست‌ها هستیم که از جمله می‌توان به تلاش‌ها برای منفعل نمودن جریان مومن و معتقد و دغدغه مند کشور اشاره نمود. متأسفانه رسانه‌های تندرو ناجوانمردانه با برچسب زنی به جناح مومن و انقلابی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارد، از قبیل مساله اسیدپاشی قصد انحراف اذهان عمومی کشور از موضوع مذاکرات را دارد.

حیدری گفت: سرگرم نمودن مردم به مسائل حاشیه‌ای مثل معرفی وزیر علوم به مجلس، مسئله حضور زنان در ورزشگاه‌ها و مطرح نمودن موضوعاتی که 100 سال پیش مطرح می‌شده مثل مسئله عدم توان کشور در تولید فناوری، موضوع فیلترینگ و...از جمله این مسائلی است که در سناریویی هماهنگ در حال اجراست.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: متأسفانه شاهدیم در جلساتی حرف از جراحی خبری صدا و سیما از سوی جریانات دولتی به گوش می‌رسد، در عین حال که ادعای آزادی رسانه و مطبوعات را سر می‌دهند هر روز دستورالعمل جدیدی می‌دهند که فلان خبر یا مطلب را حق پوشش ندارید و یا  از پوشش فلان مساله کشور برحذر باشید.

حیدری با اشاره به اینکه برخی به دنبال زمینه‌سازی جهت اعلام جشن هسته‌ای در  سوم آذر  هستند، بیان داشت: باید گفت جشنی در کار نیست. جشن زمانی می‌باشد که پیشرفتی در کشور رخ دهد. جشن ما زمانی است که نظام سلطه به اضمحلال کشیده شود. ملت ما به کمتر از این قانع نیست وگرنه امتیاز دادن به دشمن که جشن گرفتن ندارد.

وی ادامه داد: به نظر ما آمریکا در مذاکرات به دنبال شکستن ابهت نظام اسلامی و مخابره این مسئله به جهان که نظام اسلامی و انقلاب اسلامی هم در برابر ما کرنش کرد، است.

حیدری با بیان اینکه آیا اگر امروز با غرب به توافق رسیدیم می‌توانیم نتیجه بگیریم که دشمنی آنها با نظام و انقلاب هم به اتمام رسیده است، گفت: معتقدیم اضمحلال نظام سلطه نزدیک است و این را در شرکت حدود 19 درصدی مردم آمریکا در انتخابات کنگره می‌توان دید.

وی در پایان گفت: کشوری که خود را نماد دموکراسی و مدعی مردم‌داری در جهان می‌داند، امروز به نماد دموکراسی بدون مردم تبدیل شده و چنین رژیمی نمی‌تواند برای دنیا و به‌ خصوص نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی خط و نشان دموکراسی خواهی بکشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار