مردی که برای چک کردن یک ایمیل در هواپیما 1200 دلار پرداخت کرد

آیا می خواهید شما هم در یک پرواز بین المللی به سنگاپور، ایمیل های خود را چک کنید؟ بهتر است بیشتر به این موضوع فکر نمایید. چرا که ممکن است هزینه شارژ اینترنت شما در خطوط هواپیمایی سنگاپور به اندازه قیمت بلیت و یا بیش از هزینه آن برای شما تمام شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، بنا به گفته مدیر سایت TrendHunter که تصمیم داشته به میزان سی مگابایت از اینترنت وای فای در پرواز سنگاپور استفاده نماید، مبلغی نزدیک به 1200 دلار را پرداخت نموده است.
 
او می گوید فکر می کرد که برای استفاده از این مقدار اینترنت نهایتا 30 دلار پرداخت خواهد نمود و از این میزان ایمیل تنها به مطالعه 155 صفحه که اکثر ایمیل بوده اند استفاده کرده است. 
 
این مسافر هواپیما در ادامه در مورد کیفیت اینترنت ارائه شده توضیح می دهد که: در یک بار استفاده از این اینترنت با صرف یک ساعت زمان تنها موفق به آپلود یک پاورپوینت 4 مگابایتی شدم که به تنهایی آپلود آن فایل برای من 100 دلار هزینه دربر داشت.
 
در همین حال به همکارانم ایمیلی زدم که ممکن است آپلود فایل یک مقداری طول بکشد. که آن ایمیل نیز برای من 10 دلار هزینه در بر داشت.
 
و من فکر می کردم که هزینه آن بسته سی دلاری در هنگام هزینه بسته شده است و فکر نمی کردم که استفاده از اینترنت در طول سفر برای من هزینه اش از یک هزاردلار نیز بگذرد. و در پایان سفر این موضوع برای من یک فرود خوشحال کننده نبود!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.