جوکوویچ قهرمان مسترز لندن شد/ تنیسور صرب در اوج آمادگی و موفقیت

با انصراف راجرز فدرر تنیسور سوئیسی از حضور در بازی‌ فینال، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان قهرمان تور ATP لندن معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت هر چند راجرز فدرر مرد شماره 2تنیس جان نقشه‌های فراوانی برای شکست دادن نواک جوکوویچ در بازی فینال مسترز لندن کشیده بود و برای همین منظور در دیدار نیمه نهایی نزدیک به سه ساعت مبارزه نفس گیر مقابل حریف صاحب  نام خود استان واورینکا را تحمل کرد اما درست پیش از آغاز بازی فینال مقابل جوکوویچ از او و همه هواداران عذرخواهی کرده و از حضور در مسابقه به دلیل احساس درد ناحیه کمر انصراف داد.

به این ترتیب تنیسور صربستانی به یک قهرمانی بدون زحمت دست ی افت و به آرزوی خود که زیاد کردن ا ختلاف امتیاز با راجرز فدرر بود رسید.

*جوکوویچ: در آمادگی کامل جسمانی و روحی هستم

مرد شماره یک تنیس جهان از این که نتوانسته در بازی فینال مقابل فدر قرار بگیرد اظهار تاسف کرد و گفت: در هر حال من به اوج آمادگی جسمانی  و روحی رسیده ام و کاملا برای بازی فینال مشتاق بودم. در شرایط فعلی در نوک قله توانایی‌های شخصی قرار دارم و از رویارویی با هیچ رقیبی نمی‌ترسم.

تنیسور 27ساله ادامه داد: مطمئن هستم فدرر در شرایط خوبی قرار نداشت و حقیقتا قادر به بازی نبود زیرا این بزرگترین رقابت سال 2014 محسوب می شود و روشن است فدرر هم مایل بود به هفتمین قهرمانی خود در مسترز لندن برسد.
 
فدرر هم در مورد علت کناره گیری خود گفت: متاسفانه در شرایطی نبودم که بتوانم بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم. مشخص است که آ‌رزو می کردم اوضاع به این شکل پیش نرود. تصور کنید تمام سال را به سختی تلاش می‌کنید و خود را برای فینال تور قهرمانی جهان آماده کرده‌اید اما به یک باره همه چیز بر خلاف انتظار شما پیش می رود.

نمی توانستم با داشتن درد جسمانی در سطحی مناسب با نواک رقابت کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: قهرمان ، لندن ، تنیسور ، توانایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار