حماس: اعدام "الرمونی" نمادی از دروغگویی نتانیاهو/ درخواست گروه‌های فلسطینی برای افزایش مقاومت

در پی اعدام یک جوان فلسطینی به دست شهرک نشینان صهیونیستی، گروه های فلسطینی خواستار افزایش مقاومت شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الان، در پی اعدام "یوسف الرمونی" جوان فلسطینی به دست شهرک نشینان صهیونیستی در بیت المقدس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) امروز دوشنبه این اقدام را تشدید خطرناک اوضاع از سوی رژیم صهیونیستی عنوان و اعلام کرد که این جنایت نشانگر دروغ بودن ادعاهای نتانیاهو مبنی بر تمایل به آرام کردن اوضاع است.

"سامی ابوزهری" سخنگوی جنبش حماس در سخنانی امروز دوشنبه گفت: این جنایت نشانگر دروغ بودن ادعاهای بنیامین نتانیاهو مبنی بر تمایل برای آرام شدن اوضاع در بیت المقدس است.

وی همچنین تأکید کرد که حماس رژیم صهیونیستی را مسئول این جنایت وحشیانه و نیز تمامی پیامدهای آن می‌داند و خواستار ادامه عملیات های انتقام جویانه علیه اسرائیلی‌ها است.

در همین رابطه جنبش آزادگان فلسطین نیز امروز این جنایت را محکوم کرد.

این جنبش در بیانیه ای گفت: پاسخ مناسب به این جنایات افزایش مقاومت و عدم هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی که اقدام به آزار ملت ما و تشویق برای ریختن خونهای فلسطینیان و تجاو به مقدسات می کند می‌باشد.

جنبش آزادگان فلسطین از نیروهای دستگاه‌های امنیتی خواست تا به انقلاب مردم که توسط شهید معتز حجازی شروع گردید بپیوندند؛ چرا که آنها تنها افرادی هستند که دارای سلاحی هستند که باید به سمت سینه رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان آن نشانه رود.

همچنین "گردانهای مقاومت ملی"، شاخه نظامی جبهه دموکراتیک آزادسازی سازی فلسطین، با محکوم کردن اعدام "یوسف الرمونی"، توسط شهرک نشینان صهیونیستی اعلام کردند: آنچه در بیت المقدس از جنایات روزانه و تجاوزات در حق ساکنان بیت المقدس و حملات پی درپی به مسجد الأقصی در جریان است، تکمیل جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی به شمار می‌رود.

گردانهای مقاومت ملی همچنین خواستار افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی در برابر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه شد و از عملیات های قهرمانانه جوانان فلسطینی در بیت المقدس و الخلیل تقدیر کرد.

گردانهای مقاومت ملی فلسطین از تمامی گروه های فلسطینی خواست تا اقدام به تشکیل اتاق عملیات مشترک برای شاخه های های نظامی شان به عنوان پاسخی به تجاوزات رژیم صهیونیستی در برابر ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه بکنند.

این گروه همچنان خواستار برگزاری نشست فوق العاده برای بررسی راههای پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و کرانه باختری و عدم اجرای آنچه در قاهره بر سر آن توافق گردیده ، شد.

گفتنی است، گروهی از شهرک نشینان صهیونیستی در ساعات ابتدایی صبح امروز اقدام به حمله به یوسف الرمونی جوان فلسطینی که به عنوان راننده بر روی اتوبوسی و متعلق به شرگت ایگد رژیم صهیونیستی کار می کرد، کرده و وی را حلق آویز کردند.




انتهای پیام./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار