صرفه‌جویی ریالی در حوزه فناوری و اطلاعات منطقه 4

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 4 از صرفه‌جویی ریالی 3 میلیاردی در حوزه فناوری و اطلاعات شهرداری منطقه 4 خبر داد.

مهدی شریفیان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شبکه و امنیت، بخش نرم‌افزاری، بخش GIS و آمار و خدمات پشتیبانی از جمله بخش‌های فعالیت این اداره است.
 
وی با اشاره به مجازی شدن زیرساخت سرویس‌ها و سرورها در راستای جلوگیری از قطعی سرویس‌ها در حوزه شبکه و امنیت اظهار داشت: راه‌اندازی سرویس فعال‌سازی اتوماتیک ویندوز KMS در منطقه، 4 میلیارد صرفه‌جویی ریالی در پی داشته است.
 
که بر این اساس کلیه سیستم‌های کامپیوتری منطقه از سیستم عامل معتبر و مورد تایید شرکت مایکروسافت بهره‌مند می‌شوند و این موضوع مانع قطعی سرویس‌ها و افزایش سطح رضایت‌مندی ارباب رجوع خواهد شد.
 
شریفیان از واگذاری خدمات پشتیبانی منطقه به بخش خصوصی خبر داد و گفت: در صورت وقوع هرگونه مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری پیمانکار موظف است در سریع‌ترین زمان ممکن و حداکثر تا 72 ساعت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.
 
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 4 در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان و شهروندان در حیطه‌های اداری شهرداری منطقه 4 نیز، از طریق مجازی‌سازی زیرساخت‌های سخت‌افزاری که امکان برگزاری کلیه کلاس‌های آموزشی از سطح مبتدی تا حرفه‌ای را داراست از دیگر اقدامات اجرایی اداره فناوری و اطلاعات در سال جاری بوده است

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار