ابومرزوق از عباس انتقاد کرد

یکی از اعضای ارشد جنبش مردمی حماس و پدر عامل عملیات شهادت‌طلبانه روز گذشته، از مواضع رئیس تشکیلات خود‌گردان انتقاد کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری فلسطین الان، پدر غسان ابوجمل عامل حمله شهادت طلبانه روز گذشته در قدس اشغالی که منجر به کشته شدن 5 تن از صهیونیست ها گردید، روز گذشته در گفتگو با شبکه ماهواره "القدس" با انتقاد از اظهارات محمود عباس مبنی بر محکوم نمودن این عملیات اعلام کرد: شایسته است که محمودعباس بجای محکوم نمودن عملیات انجام شده در قدس، کشتار روزانه ساکنان قدس را به دست شهرک نشینان را محکوم نماید.

وی در گفتگو با شبکه القدس اعلام کرد که وی منتظر بوده است تا محمودعباس و تشکیلات خودگردان برای شهادت فرزندش به وی تسلیت بگویند؛ ونه اینکه عاملان این حمله را گناهکار بخوانند و کشته شدگان را بی گناه.
وی در ادامه گفت که فرزندش این عملیات را برای انتقام خون" یوسف الرمونی" راننده فلسطینی که شهرک نشینان صهیونیست آن را حلق آویز کردند به انجام رسانده.

گفتنی است در عملیات شهادت طلبانه روز گذشته در قدس اشغالی غسان و عدی ابوجمل از فلسطینیان ساکن قدس اشغالی با حمله به یک کنیسه یهودیان 5 تن از شهرک نشینان را کشته و 13 تن را نیز مجروح کردند که در میان کشته شدگان چند خاخام نیز وجود داشت.

همچنین شایان ذکر است که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از انجام این عملیات با محکوم کردن این عملیات کشته شدگان صهیونیست را بی گناه و عاملان عملیات شهادت طلبانه را گناهکار خوانده بود.

از سوی دیگر موسی ابومرزوق از سران جنبش حماس در سخنانی از اقدام محمود عباس مبنی بر ارسال نامه تشکر آمیز به توفیق عکاشه از اهالی رسانه مصر که معروف به حمله به نوار غزه و مقاومت مسلحانه و نیز جنبش حماس است انتقاد کرد.

وی در مطلبی که در صفحه فیسبوک خود منتشر ساخت گفت: جناب رئیس چه کسی به شما گفت که این کار را بکنید؟ کسی که به فلسطینی‌ها اهانت می کند و به مقاومت حمله می برد و کفش به سوی اهالی غزه پرتاب می کند و وی را حتی ساکنان مصر نیز احترام نمی کنند آیا باید ملت ما احترام نماید؟

گفتنی است، پس از اینکه توفیق عکاشه از اهالی رسانه مصر از طریق شبکه ماهواره ای "الفراعین" خواستار زیارت مسلمانان از مسجدالأقصی شده بود محمود عباس  با ارسال  نامه‌ای از وی تشکر کرده بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابومرزوق ، سخنان ، عباس ، انتقاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار