سردار نقدی در جمع خبرنگاران عنوان کرد

مدل‌ بسیج نقطه امید مردم عراق، سوریه و فلسطین/ در هر شرایطی آمادگی دفاعی خود را حفظ می‌کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بسیج الهام‌بخش جهان اسلام بوده و شکل و تفکر بسیج در کشورهای آزادی‌خواه جاذبه دارد و کشورهای آزاده از بسیج می‌خواهند که تجربه مقابله با زورگویان را در اختیارشان قرار دهد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل که در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: امروز بسیج الهام‌بخش جهان اسلام بوده و شکل و تفکر بسیج در کشورهای آزادی‌خواه جاذبه دارد و کشورهای آزاده از بسیج می‌خواهند که تجربه مقابله با زورگویان را در اختیارشان قرار دهد.   
 
وی افزود: ما مطیع امر ولایت‌ فقیه هستیم و امروز اینجا آمده‌ایم تا گزارشی‌ از کارهای بسیج را خدمت بنیانگذار شریف انقلاب تقدیم کنیم و فرموده ایشان درباره جنگ ما فتح فلسطین را در پی خواهد داشت را محقق کنیم و امیدواریم به زودی بتوانیم نماز را به امامت امام خامنه‌ای در بیت‌المقدس بخوانیم.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش مقاومت در جهان اسلام و مبارزه کشورهای آزاده از طریق تفکر و تشکل بسیجی با مستکبرین عالم تأکید کرد: نقطه امید مردم در عراق، سوریه و فلسطین مدل‌ها و تفکرات بسیجی است و این نشان‌دهنده عظمت امام راحل بوده و روند بسیج در جهان اسلام شکل گرفته و به نتیجه خواهد رسید.   
 
وی ادامه داد: ما امروز درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم، اما در هر شرایطی آمادگی دفاعی خود را حفظ می‌کنیم.
 
سردار نقدی با اشاره به توان بازدارندگی و دفاع بسیج تأکید کرد: امروز توان دفاعی بسیج 10 برابر دوران دفاع مقدس است و ضمن ادامه آمادگی و حفظ آن، در عرصه‌های مختلف تلاش خواهیم کرد.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جبهه‌بندی دشمنان در جنگ فرهنگی و اقتصادی خاطرنشان کرد: امیدواریم امروز در عرصه اصلی جنگ که جهاد فرهنگی و اقتصادی است به کمک بسیجیان اهل رسانه و قلم آثار خوبی داشته باشیم.   

انتهای پیام/
برچسب ها: سردار ، نقدی ، بسیج ، اسلام ، دفاعی ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار