تعاون در هفته ای که گذشت ؛

کارگروه تخصصی تعاون در اتاق تعاون مرکزی ایران تشکیل می شود / تشکیل اتحادیه شرکت های تعاونی صادراتی از سوی اتاق تعاون زنجان

این هفته برای تعاون در حالی به پایان رسید که رییس هیئت مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران از تشکیل کارگروه تخصصی تعاون در اتاق تعاون مرکزی ایران خبر داد .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران این هفته برای تعاون در حالی به پایان رسید که رییس هیئت مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران از تشکیل کارگروه تخصصی تعاون در اتاق تعاون مرکزی ایران خبر داد .  
 
کارگروه تخصصی تعاون در اتاق تعاون مرکزی ایران تشکیل می شود  
ماشاالله عظیمی رییس هیئت مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران از لزوم توجه به تطبیق اساسنامه های اتحادیه های تحت پوشش و سراسری بخش تعاون خبر داد .  
 
وی گفت :  برای تطبیق اساسنامه با آیین نامه مجمعی تعیین شده است و دقیقا امروز داریم بنابر قانون و مقررات عمل کنیم. 

رییس هیئت مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران گفت : با توجه به تدوین برنامه ششم توسعه کاگروه تعاون در اتاق تعاون مرکزی ایران تشکیل می شود .
 
تشکیل اتحادیه شرکت های تعاونی صادراتی از سوی اتاق تعاون زنجان  
ابوالفضل بیات دبیر اتاق تعاون استان زنجان با اشاره به نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای تحقق سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، تحقق این سهم تعاون در اقتصاد و با توجه به بند ب اصل 44 قانون اساسی، اتحادیه شرکت های تعاونی صادراتی استان زنجان تشکیل می شود.
 
بیات گفت : این اتحادیه به منظورانجام تمهیدات لازم برای شناسایی بازارهای هدف و تامین منابع اعتباری در تسهیل امر صادرات به بازار های کشور های هدف تشکیل می شود.

گواهینامه ایزو 9001 در اولین اتاق تعاون شهرستانی کشور  
مسعود داوری دبیر اتاق تعاون شهرستان ساوه با بیان این مطلب افزود: با توجه به تغییرات صورت گرفته در راستای ارتقا سطح عملکرد اداری و سازمانی این اتاق و همکاری مستمر اتاق تعاون ساوه با دستگاه های اجرایی این شهرستان  گواهی نامه ایزو 9001 از شرکت جی ای سی انگلستان به این اتاق تعلق گرفت.  
 
ضعف بخش کشاورزی در رینگ صادراتی بورس کالا /تولید بذرهای جدید در دست اجراست  
محمد بنازاده مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی در نشست خبری گفت : معاملات آتی بورس کالا زمینه حضور کشاورزان و همچنین خود این اتحادیه را در این بخش پررنگ کرده و ما شاهد کاهش قیمت محصولات استراتژیک نظیر ذرت و نهاده‌های کشاورزی در این حوزه باشیم. 

بنازاده گفت: متاسفانه در سالهای اخیر بخش کشاورزی در رینگ صادراتی بورس کالا ضعیف عمل کرده این بخش در سال جاری با کمک اتحادیه مرکزی تعاونی‌های کشور و همکاری سازمان بورس کالا است که جایگاه و فعالیت خود را بهبود ببخشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار