بیماری مرگبار نتیجه پرسه زدن در شبکه‌های اجتماعی موبایل

یکی از مرگبارترین بیماری‌های دنیا در دهه های اخیر همزمان با رشد تلفن های همراه هوشمند به شدت در دنیا فراگیر و باعث نگرانی کارشناسان بهداشتی شده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،کارشناسان هشدار می دهند استفاده از تلفن همراه می تواند منجر به افزایش ریسک ابتلا به سرطان مغز شود.

گفتنی است، کارشناسان با مطالعه بر روی مبتلایان به سرطان مغز آمار ابتلا به این بیماری را در 25 سال اخیر بسیار بیشتر از حد انتظار برآورد کرده اند.

بررسی ها نشان می دهند، یکی از خطرناکترین انواع سرطان های مغز به نام glioma براساس تحقیقات پزشکی ارتباط مستقیمی با استفاده از تلفن همراه دارد، همچنین استفاده بیش از اندازه از تلفن همراه هم می تواند اشعه های مضر را به بدن فرد وارد کند. در حال حاضر افراد به شدت در شبکه های اجتماعی تلفن همراه وارد شده اند و امواج خطرناک تلفن همراه به بدن آنها وارد می شود.

براساس یافته های جدید افرادی که با تلفن همراه حرف می زنند در درازمدت 3 برابر بیشتر از سایر افراد در معرض ابتلا به سرطان مغز قرار می گیرند.

کارشناسان اعتقاد دارند فرکانس های رادیویی انتشار شونده از سطح تلفن های همراه می تواند از طریق بافت مغز وارد بدن شود و باعث ایجاد تورم های بدخیم شود.

کارشناسان استفاده کم از تلفن همراه را توصیه اکید می کنند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار