مجللی: درشهر خودم تمرینات اردویی را برای قهرمانی جهان انجام می‌دهم

قهرمان کانو کانادایی قایقرانی گفت: ترجیح می‌دهم تمرینات آماده‌سازی‌ام برای قهرمانی جهان را در شهر خودم پیگیری کنم.

عادل مجللی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از اول آذر اردوها آغاز خواهد شد ولی من به اردو نخواهم رفت و منتظر سفر اردوی خارجه هستم.

قهرمان کانوکانادایی افزود: در شهر خودم بندر ترکمن در حال انجام تمرینات و آمادگی عمومی، دو،‌ پارو، وزنه و دوچرخه هستم و هفته سوم تمرینات را انجام می‌دهم و تا 6 هفته ادامه خواهد شد پس تخصصی کار می‌کنم.

مجللی در ادامه بیان داشت: در انتظار اردوی لهستان هستم تا با مربی لهستانی آقای مارک بلوخ به ادامه اردو بپردازم.

قهرمان کانوکانادایی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر در بندر ترکمن با مربی خودم کار خواهم کرد چون در اردوی 8 نفر را دعوت کردند و فکر نمی‌کنم اگر به اردو بروم به صلاح باشد و یک مربی با یک ورزشکار کار کند موفقیت بیشتر خواهد بود.

وی در پاسخ به میزان تمهیداتی که برای تمرینات در نظر گرفته شده است افزود: ایمنی برای من همیشه در درجه اول است و موقع پارو زدن و حتی دو چرخه تمهیدات لازم از لحاظ ایمنی برایم اندیشیده شده است.

مجللی در ادامه بیان داشت: برنامه‌ریزی هیات استان و خودم برای قهرمانی جهان این است که همچنان به این نحو تمرین کنم و بعد به لهستان بروم و بعد از همان اردو مجدد به ایران برنگردم و مستقیم به ایتالیا بروم حالا این بستگی به نظر فدراسیون در تصمیم آنهایی بقیه اعضای فدراسیون دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار