در پی نشست شهردار تهران با استاندار کربلا؛

برنامه های خدمات شهری کربلا در ایام اربعین به شهرداری تهران واگذار شد

استاندار کربلا با شهردار تهران در برج میلاد دیدار و درباره راه‌های همکاری‌های دوجانبه در مسائل شهری و شهرسازی گفتگو کرد.

 به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این دیدار، عقیل طریحی استاندار کربلا با محمدباقر قالیباف شهردار تهران درباره مشارکت شهرداری تهران در ارائه خدمات شهری در ایام اربعین حسینی مذاکره و تفاهم کرد.

در این دیدار همچنین مقرر شد شهرداری تهران در زمینه حمل و نقل، ترافیک و زیباسازی شهر مقدس کربلا با استانداری کربلا همکاری کند.

پیش از این دیدار، وزیر امور شهری و شهرداری‌های عراق نیز با شهردار تهران دیدار و درباره گسترش همکاری‌های دوجانبه در زمینه مسائل شهری و شهرسازی و نیز امور فنی و عمرانی گفتگو کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: استاندار ، همکاری ، مسائل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ferry
۰۸:۵۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
باسلام نظافت جزی از ایمان است . اما چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام ای کاش شهردار تهران بجای شهرت خود چرخی در تهران بزنند که من شهروند با داشتن مهمان خارجی شرمنده نشوم که بگویم در پایتخت زندگی میکنم در منطقه 11 شهرداری خانه ما چند صدمتر بیشتر با شهرداری منطقه 11 وشهرداری مرکز قرار دارد جوی های خیابان محبوب مجاز - رسول قدیمی را بعنوان مثال میتوانید از نزدیک ببینید بعد خودی نشان دهید !!!!!!
آخرین اخبار