من هم به زودی از پرسپولیس رفتنی هستم ؛ استقلال هم مال خودمان است!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «انشاءالله که من هم به زودی رفتنی هستم و آماده ام که خیلی زود باشگاه پرسپولیس را در صورتی که بگویند، ترک کنم.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،حمیدرضا سیاسی در رابطه با تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: «2 نفر از اعضای هیات مدیره از ما جدا شدند و به همین دلیل وزیر ورزش 2 تن از پیشکسوتان باشگاه را به عنوان اعضای جدید معرفی شدند. البته خواجه وند از باشگاه پرسپولیس جدا نمی شود، به عنوان سخنگوی باشگاه با ما ادامه همکاری می دهد. کلانی و کاشانی نیز از قدیمی های پرسپولیس هستند و قطعا می توانند به ما کمک کنند.»

 

وی ادامه داد: «البته من تا دیروز در جریان تغییرات در پرسپولیس نبودم و از آن زمان نیز نتوانستم با وزارت ورزش ارتباطی برقرار کنم. اصلا الان نمی دانم که خودم هم هستم یا خیر. باید تا فردا صبر کنیم تا با مسئولان وزارت ورزش صحبت کنم. در مورد اعضای جدید هیات مدیره وزیر ورزش تصمیم می گیرد، البته چون باشگاه در حال واگذاری است، باید وزیر اقتصاد به عنوان رئیس مجمع در این باره نظر بدهد.»

 

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در رابطه با اینکه اعلام شده تغییرات مدیریتی دیگری در پرسپولیس در راه است و احتمال برکناری خودش تصریح کرد: «تا به حال کسی راجع به رفتن به من چیزی نگفته است. باید ببینیم که در جلسات آتی هیات مدیره به نتیجه می رسیم یا خیر. انشاءالله که من هم به زودی رفتنی هستم و آماده ام که خیلی زود باشگاه پرسپولیس را در صورتی که بگویند، ترک کنم.»

 

سیاسی در رابطه با مشخص شدن پاداش دربی گفت: «بازیکنان برای پاداش به میدان نمی روند و این همه صحبت در مورد پاداش درست نیست. قطعا اگر این بازی را ببرند، ما هم زحمات انها را بی پاسخ نمی گذاریم.»

 

وی در پایان درباره شایعه استقلالی بودنش و کمک مالی اش به این باشگاه گفت: «من هیچ وقت استقلالی نبودم و کمکی هم به این تیم نکردم. البته کاری از دستم بر بیاید، به استقلال هم می کنم و خیلی هم خوشحال می شوم زیرا استقلال هم مثل پرسپولیس برای خودمان است. اگر من پرسپولیسی هستم، دلیلی نمی شود که با استقلال دشمن باشم.»

كاپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.