هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال

قربانی کردن هم به داد تیم قعر جدولی نرسید/ تساوی برادران فوتسالی، مس را صدرنشین نگه داشت

رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال امروز راس ساعت 16 آغاز شد تا دوازده تیم برای کسب امتیاز به مصاف هم بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ استارت هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال امروز زده شد درهمین راستا تمام تیم ها که رقابت خود را ساعت 16 آغاز کرده بودند برای گرفتن امتیازبه مصاف هم رفتند به این ترتیب درسالنهای فوتسال تهران، مشهد، ساری، تبریز وقم پس از تعطیلات در لیگ شور و هیجان دوباره ای به پا شده است.


*** فردوسی مشهد- شرکت حفاری

در نخستین دیدار فردوسی مشهد میزبان شرکت حفاری شد.رقابت دو تیم در نیمه نخست فقط با به ثمر رسیدن یک گل توسط نظام دوست برای فردوسی به پایان رسید و حفاری با وجود تلاش برای جبران گل دریافتی موفق نشد تا نیمه نخست با شکست به رختکن برود.

اما در نیمه دوم شاگردان ناظم الشریعه که قصد حفظ رکورد عدم شکست در لیگ را داشتند توانستند دروازه حریف را بگشایند تا حساب کار به تساوی 1-1 برسد.این گل توسط عالیقدر به ثمر رسید.

روند بازی برخلاف نیمه نخست به سود اهوازی ها طی شد تا صفری با گلزنی خود بار دیگر دروازه تیم مشهدی را باز کند و حفاری به برتری 2-1 برسد.فردوسی که با وجود شرایط بهتر نسبت به حفاری در لیگ حضور دارد اما به سبب تجربه کمتر، بازی را در اختیار حفاری گذاشت تا اهوازی ها سومین گل خود را نیز با شوت کرمی به ثمربرسانند.

فردوسی با توجه به تغییر تاکتیک و به کارگیری پاورپلی در دقایق پایانی توانست توسط محمدی به نتیجه 3-2 برسد.
 
****شهروند ساری – شهرداری ساوه
 

ابطحی که امروز با توجه به برنامه رقابت ها مجبور شد مقابل تیم فصل گذشته خود که همراه آن حواشی فراوانی نیز داشت، برود از ابتدا رقابتی هجومی را به نمایش گذاشت تا با توجه به امتیاز میزبانی و همچنین شرایط سالن توسط لطفی به نخستین گل بازی برسد.

 در ادامه شهروند به رقابت هجومی خود ادامه داد و با وجود تلاش ساوه برای جبران گل بار دیگرتوسط ره انجام به گل دوم بازی رسید اما خوراکچی که پس از حضور در ساوه تلاش خود را صرف بهبود شرایط تیم و همچنین ارتقاء جایگاه در جدول کرده راضی به این نتیجه نشد و با تغییر تاکتیک  توسط مروتی دو گل دریافتی را جبران کرد تا بازی به تساوی 2-2 برسد.

در ادامه شهروند ساری که تنها کسب امتیاز این بازی را هدف گرفته بود توسط بلباسی و لطفی به گل های سوم و چهارم دست یافت و شهرداری ساوه نیز با گلزنی بیضایی نژاد یکی از گل های دریافتی را جبران کرد تا رقابت با نتیجه 4-3 ادامه پیدا کند.

دوئل دو تیم تمام شدنی نبود تا شهرداری ساوه و شهروند ساری که امتیاز این بازی را حیاتی میدانستند گلزنی کنند و بازی را به نتیجه 5-4 برسانند.

اما در نهایت این شهروند ساری بود که امتیاز بازی نفس گیر را از آن خود کرد.
 
***میثاق تهران – مس سونگون
 
مس صدرنشین لیگ برتر که برای حفظ جایگاه و افزایش فاصله با ماهان به تهران آمد تا برابر میثاق قرار گیرد دررقابت نتوانست اهداف خود در زمین را اجرایی کند و به همین دلیل نیمه اول را با نتیجه 2-0 به شاگردان لک واگذار کرد. هر دو گل توسط حسن نژاد که امسال نتوانسته در تیمش به اندازه فصل گذشته بدرخشد به ثمر رسید.

این نتیجه برای تیم لک که با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند در نیمه اول بسیار امیدوار کننده بود.

با شروع نیمه دوم مس یکی از گل های دریافتی را جبران کرد اما تلاش این تیم برای رسیدن به تساوی با توجه به دفاع محکم میثاق تا دقایق پایانی بی نتیجه ماند تا امتیاز این بازی به میثاق برسد و صدرنشین لیگ برتر در تهران ناکام بماند.
 
*** ماهان تندیس – گیتی پسند

دو تیم بحران زده ماهان تندیس و گیتی پسند نتوانستند برای دوری از حاشیه امتیاز این بازی را بگیرند تا در نهایت با تساوی 3-3 به تقسیم امتیاز رضایت دهند ، رقابت برای دو تیم تنگاتنگ دنبال شد تا لحظه پایانی هیچ یک از تیم ها نسبت به نتیجه اطمینان نداشتند.

یاران کشاورز که در پایان از شکست فرار کردند در قم روز سختی را پشت سرگذاشتند زیرا با حضور تعداد زیادی هواداران ماهان به رقابت پرداختند.

این بازی حواشی نیز داشت از جمله اعتراض های بسیار نیمکت ماهان تندیس به داوری و بازیکنان حریف، البته در پایان نیز حضور هواداران عصبی تیم قمی پشت در سالن، خروج گیتی پسند را از ورزشگاه با مشکل رو به رو کرده بود و ماموران نیروی انتظامی به دنبال آرام کردن جو بودند.
 
***تاسیسات دریایی- فرش آرا
 
امروز تیم تهرانی میزبان فرش آرا شد  تا در نهایت دومین تساوی هفته یازدهم رقم بخورد یاران شمسایی که در 44 ثانیه آخر بازی برده را با تساوی عوض کردن همچنان به جایگاه سوم جدول تکیه کردند تا برای ارتقا در جدول چشم به نتایج هفته آینده داشته باشند.

دو تیم رقابتی پایا پای را به نمایش گذاشتند  اما در لحظات پایانی بازی تصمیم داور در مورد خطای هند شمسایی سرنوشت ساز بود تا تاسیسات به یک امتیاز برسد.

نظری دروازه بان تاسیسات که به دلیل سرماخوردگی  قصد حضور در رقابت را نداشت، نیمه نخست درون دروازه قرار گرفت اما با مشکل روبه رو شد و به بیمارستان انتقال یافت.
این رقابت با تساوی 3-3 همراه بود.
 
***پایاسازه- مقاومت

مقاومت البرز که به عقیده بسیاری از تیم های لیگ برتر برای ماندن در جمع حرفه ای ها انطحاری بازی می کند امروز نیز توانست با نتیجه 2-1 حریف را از سد راه بردارد و به امتیاز کامل رقابت دست یابد.

البته گل نخست این رقابت توسط بافنده به تیم خودی زده شد که در ادامه پایاسازه این اشتباه را با به ثمر رساندن گل جبران کرد، مقاومت که فقط 3 امتیاز بازی را هدف گرفته بود  در نهایت با زدن گل به پیروزی رسید.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.