از سوی بانک گردشگری اعلام شد/

حمایت بانک گردشگری از اعزام نخبگان به کنفرانس بین‌المللی علوم

بانک گردشگری از اعزام یک دانشجوی نخبه به یازدهمین کنفرانس جهانی علوم که به میزبانی کشور ایتالیا برگزار شد، حمایت کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی بانک گردشگری، در جریان این اعزام تیمی متشکل از «دانشجوی نخبه سینا عقیلی و استاد راهنمای وی دکتر افشین فرح‌بخش» به دعوت کنفرانس جهانی علوم و با حمایت بانک گردشگری روانه این گردهمایی بزرگ علمی جهان شدند.

در این باره علی‌اصغر سفری، مدیرعامل بانک گردشگری گفت: حمایت از نخبگان کشور، وظیفه تمام بنگاه‌های اقتصادی است و توجه به این حوزه می‌تواند برای تولیدکنندگان علم دلگرم‌کننده باشد.

وی با اشاره به اینکه بانک گردشگری پیش‌تر تفاهم‌نامه‌هایی را نیز با مراکز علمی کشور به امضا رسانده اظهار داشت: فاصله میان بانک‌ها، صنایع و بخش‌های علمی و آموزشی کشور باید به حداقل برسد و ما تلاش می‌کنیم ب سهم خود در این مسیر به ایفای نقش بپردازیم.
 
گفتنی است، سفر تیم علمی اعزامی از سوی بانک گردشگری پس از بررسی طرح از سوی هیات داوران این کنگره علمی جهانی، به دعوت کنگره و با حمایت بانک گردشگری جهت داوری نهایی و ارائه نهایی، صورت گرفت. بر اساس این گزارش، کمیته داوری این کنفرانس را نمایندگانی از دانشگاه کشورهای آمریکا، انگسلتان، فرانسه، کانادا، روسیه، اتریش تشکیل می‌دادند.

یادآور می‌شود، در حالی که سالانه 300 طرح جهت بررسی به کنگره جهانی علم ارسال می‌شود و تعداد بسیار کمی از این میزان به تایید می‌رسد، گروه اعزامی بانک گردشگری 4 طرح به کنگره فوق ارائه کردند که همگی حائز صلاحیت شد.

این گزارش حاکی‌است تیم اعزامی فوق، پیش‌تر در جشنواره‌ها و کنگره‌های جهانی توانسته‌اند به ارائه مقالات فاخر که صاحب درجه کیفیت بالا از سوی هیات داوران شده، بپردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار