حاشیه‌های سرخابی‌ها قبل از دربی 79؛

ژرمن‌ها تماشاگران دربی 79 خواهند بود/عباس‌زاده جایگزین صادقیان در لیست پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از جایگزینی عباس‌زاده در لیست 18نفره این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آبی‌پوشان پایتخت در جدال روز یکشنبه خود برابر پرسپولیس با لباس مشکی و آبی به میدان می‌رود و این تصمیم  به خاطر در گذشت غلامحسین مظلومی از سوی مسئولان استقلال صورت گرفته است.
 
 البته شایان ذکر است، پیراهن آبی‌پوشان برای دربی هفتاد و نه از روزهای قبل آماده بود ولی به احترام درگذشت غلامحسین مظلومی، باشگاه تصمیم گرفت که بازیکنان با پیراهن‌های جدید به رنگ مشکی و آبی برای این دیدار حاضر شوند و این موضوع با مساعدت و همکاری حامی البسه باشگاه استقلال انجام گرفته است.
 
به همین منظور آبی‌پوشان برای احترام به پیشکسوت استقلال در روز دربی با پیراهن‌های مشکی به میدان خواهند رفت.



**عکس پاشایی و مظلومی روی پیراهن سرخ پوشان

باشگاه پرسپولیس درنظر دارد تا عکس 2 چهره تازه درگذشته را بر روی پیراهن‌های خود در بازی دربی چاپ کند.

شنیده‌ها حاکی از این است که پرسپولیسی‌ها قرار است با پیراهنی متفاوت در بازی دربی روز یکشنبه به میدان بروند.

همانطور که تیم استقلال از پیراهن مشکی خود رونمایی کرد، سرخ‌پوشان نیز برای بازی فردا با پیراهنی متفاوت به میدان خواهند رفت.

گفته می‌شود مسئولان پرسپولیس تصمیم دارند بر روی پیراهن این تیم را برای بازی دربی با 2 چهره تازه درگذشته یعنی مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان و غلامحسین مظلومی فوتبالیست محبوب ایران استفاده کنند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا این کار صورت می‌گیرد یا خیر.

**آخرین تمرین پرسپولیسی‌ها

تمرین امروز صبح تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دربی 79 در زمین شماره 2 مجموعه آزادی برگزار شد.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از رویارویی با تیم استقلال امروز صبح در زمین شماره 2 آزادی انجام شد.

ابتدا بازیکنان به گرم کردن و نرمش پرداختند.
.
حمید درخشان سرمربی سرخ‌پوشان 15 دقیقه به صحبت با بازیکنان پرداخت.

بازیکنان به بازی فوتبال در قالب 2 تیم پرداختند.

حسین عبدی مربی پرسپولیس در آخر تمرین چند دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و نکاتی را به آنها گوشزد کرد.

تمرین ساعت 11:15 به پایان رسید.

**زیارت پرسپولیسی‌ها از قبور شهدای گمنام

پرسپولیسی‌ها امروز و در فاصله یک روز مانده به دربی 79 به زیارت قبور شهدای گمنام می‌روند.    

در حالی که فردا دربی 79 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود اعضای تیم فوتبال پرسپولیس امروز به زیارت قبور شهدای گمنام می‌روند.

این برنامه فرهنگی _ معنوی برنامه عصر امروز سرخپوشان خواهد بود و دلیل این کار هم بالا بردن روحیه پرسپولیسی‌ها برای حضور در دربی فرداست.

**همه اعضای کادر فنی تیم ملی در استادیوم آزادی

همه اعضای کادر فنی تیم ملی با حضور در استادیوم آزادی داربی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.    

کی روش و دستیارانش طبق قرار قبلی به استادیوم آزادی می روند تا در کنار هم جدال 2 تیم استقلال و پرسپولیس را به تماشا بنشینند.

بی شک دوربین های تلویزیونی روی کی روش و علی کریمی زوم خواهند شد. به خصوص روی کی روش که تا کنون چندین بار در استادیوم آزادی و به هنگام تماشای بازی ها خمیازه کشیده است.

**استقرار 23 خودروی عملیاتی در استادیوم آزادی/ آماده‌باش ایستگاه‌های آتش‌نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار 23 دستگاه خودروی عملیاتی در جهت تأمین ایمنی و تمهیدات ویژه دربی 79 خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: همزمان با برگزاری شهرآورد پایتخت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به منظور تامین ایمنی تماشاچیان تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است که از جمله آماده باش ایستگاه 20 در محوطه استادیوم آزادی می‌باشد.
 
وی ادامه داد:  23 دستگاه خودرو عملیاتی شامل 10 دستگاه خودروی سنگین منبع دار 10 دستگاه موتور سیکلت به همراه گروه‌های نجات و خودروهای فرماندهی در استادیوم آزادی و همچنین اتوبانهای و مسیرهای منتهی  به ورزشگاه ها مستقر خواهند شد.
 
ملکی افزود: 50 نیروی  آتش‌نشانی نیز در دربهای اصلی، پارکینگ‌ها و محوطه استادیوم آزادی تامین ایمنی تماشاچیان و شهروندان را برعهده دارد و از ساعتی قبل از بازی تا پایان و تخلیه کامل ورزشگاه و روان شدن عبور و مرور در محلهای مذکور حضور دارند.
 
این مقام مسئول در آتش نشانی خاطر نشان کرد: در صورت بروز هر حادثه تماشاچیان خونسردی خود را حفظ کرده و بلافاصله نیروهای امدادی مستقر در استادیوم را مطلع کنند و یا با سامانه 125 تماس بگیرند.

**صادقیان دربی را از دست داد



حمید درخشان از مصدومیت ناگهانی پیام صادقیان خبر داد.    

صادقیان در آخرین تمرین سرخپوشان پیش از رویارویی با استقلال که امروز برگزار شد از ناحیه ران دچار مصدومیت شده و از لیست 18نفره پرسپولیس خط خورد.

صادقیان بدون اینکه برخوردی با کسی داشته باشد از این ناحیه احساس درد کرد تا از لیست کنار رفته و عباس زاده جایگزین او شود. حال باید دید با توجه به غیبت تک ستاره پرسپولیس درخشان چه تدبیری برای پر کردن جای صادقیان خواهد داشت.

**بهروان: تاکنون 40000 بلیط فروخته شده است/ مجوز مشکی پوشیدن استقلال را صادر کردیم

رئیس برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: بدون شک مراسم باشکوهی به مناسبت درگذشت مظلومی برگزار می‌شود و غیر از آن با قوانین مغایرت پیدا می‌کند.

غلامرضا بهروان در خصوص بلیط فروشی دربی 79 به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بلیط فروشی شهرآورد 79 از مدت‌ها پیش آغاز شده و تاکنون 40000 بلیط فروخته شده است و پیش‌بینی می‌شود تا فردا تمامی بلیط‌ها به فروش برسد.

رئیس برگزاری مسابقات لیگ در ادامه افزود: برای شهرستان‌ها 6000 بلیط نگه داشته‌ایم که این بلیط‌ها به صورت الکترونیکی به فروش می‌رسد که البته فکر می‌کنم برای طبقه دوم باشد.

بهروان ادامه داد: این اولین دربی است که تمام بلیط‌ها الکترونیکی فروخته می‌شود و ما به دنبال رفاه هواداران هستیم.

رئیس برگزاری مسابقات لیگ در خصوص برگزاری مراسم‌های خاص استقلال به مناسبت درگذشت غلامحسین مظلومی تصریح کرد: بدون‌شک برگزاری هرگونه مراسم تابع قوانین و مقررات خاصی است و ما نیز مراسم‌ها را برگزار می‌کنیم ولی دیگر غیر از قانون نمی‌توانیم اضافه بر آن چیزی برگزار کنیم.

وی بیان کرد: ما مراسم باشکوهی را برگزار می‌کنیم که از زحمات مظلومی و هنرمندان در گذشته قدردانی شود.

بهروان در مورد رنگ پیراهن استقلال هم گفت: باشگاه استقلال مجوز پوشیدن لباس مشکی را اخذ کرده است و فردا با پیراهن مشکی‌آبی به میدان می‌رود.

رئیس برگزاری مسابقات لیگ در مورد پیش‌بینی اداره هواشناسی هم اضافه کرد: هواشناسی اعلام کرده از ساعت 12:30 به بعد هوا مساعد و مناسب می‌شود و از ساعت 11:50 درب به روی هواداران و خبرنگاران باز می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بطور قطع پیش از انجام بازی مراسمی به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود و ما امیدواریم فردا شاهد یک دربی خوب باشیم.

**درخشان در نشست خبری پیش از دربی: جایگزین مناسبی برای صادقیان داریم/کجای دنیا بعد 5 بازی به مربی اولتیماتوم می‌دهند؟



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر صادقیان به دربی 79 نرسد جایگزین مناسبی برای وی در نظر داریم که به بهترین شیوه نمایش خود را در زمین ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران در شهرآورد 79 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم در دربی 79 بازی خوب، جذاب، ایده‌آل و تماشاگرپسندی برگزار شود.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: عباس‌زاده را به خاطر مصدومیتی که برای وی پیش آمده از لیست خارج کرده‌ایم و در مورد صادقیان باید بگویم‌ در تمرین دچار مصدومیت شده و در واقع MRI امروز معلوم می‌کند که آیا  قادر به انجام بازی خواهد بود یا نه؟
 
وی ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و ما باید از همه توانمان استفاده کنیم بدون شک بازی برای ما مهم است و امیدواریم توانایی مهار قابلیت‌های استقلال را داشته باشیم.
 
درخشان اذعان کرد: به هیچ وجه دربی قابل پیش بینی نیست و فشار روحی و روانی زیادی را باید متحمل شویم و ما تمام توانمان را می‌گذاریم تا از این بازی سر بلند خارج شویم ما باید به لحاظ روحی- روانی آماده باشیم و برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص هواداران هم اذعان کرد: هواداران سرمایه‌های اصلی ما هستند این‌ها باعث گرمی دل ما می‌شوند و در واقع باید عنوان کنم یار دوازدهم همین هواداران هستند و من امیدوارم که با حضورشان حامی ما باشند.
 
وی بیان کرد: دربی بازیکن بزرگ می‌خواهد و تیمی برنده می‌شود که تجربه بیشتری داشته باشد با تجربه‌ها می‌توانند عامل موفقیت یک تیم باشند و فکر می‌کنم استقلال از لحاظ تجربه از ما بالاتر باشد.
 
درخشان اضافه کرد: خط میانی ما از توانایی بالایی برخوردار است و ما می‌توانیم با این خط استقلال را از کار بیندازیم و ما تا حدی توانایی آن کار را داریم و این کار را در بازی فردا انجام می‌دهیم.
 
وی در مورد اینکه اگر صادقیان به دربی نرسد چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: صادقیان اگر به بازی فردا نرسد جایگزین‌های خوبی برای وی در نظر داریم که می‌تواند نمایش خوبی از خود به جای بگذارد.
 
درخشان در مورد قضاوت این دیدار عنوان کرد: هر بازی یک دیدار دارد و امیدوارم هر کسی که داوری این بازی را بر‌عهده می‌گیرد کمترین اشتباه را داشته باشد و هیچ تیمی متضرر نشود ما فردا هجومی بازی کرده و اگر شرایط اجازه دهد تاکتیک خود را پیاده می‌کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال آیا اولتیماتومی به شما داده شده؟ عنوان کرد: به هیچ وجه اولتیماتومی به من داده نشده است، کجای دنیا بعد از 5 باز به مربی اولتیماتوم می‌دهند. ما نباید از کشورها ی عربی یاد بگیریم و باید به مربی فرصت بدهیم زیرا تیم را من نبسته‌ام.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که دربی 79 شاهد جذابیت‌های زیاد و تماشاگر پسند باشد و یک هنر خوب فوتبالی رقم بخورد.

**افجه‌ای: قبل از گرم کردن بازیکنان مراسم ترحیمی برگزار می‌کنیم



سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص پیراهن ‌آبی‌پوشان گفت: بازیکنان استقلال با پیراهن‌های مشکی و یقه‌ آبی برای ادای احترام به مرحوم مظلومی به میدان خواهند رفت.

سیدسعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طی تصمیمی که آبی‌پوشان برای ادای احترام به مرحوم مظلومی در نظر گرفته بودند قرار شد که با پیراهن‌هایی که عکس مرحوم مظلومی به صورت کامل بر روی آن است وارد زمین شوند اما از سوی مسئولان برگزار کننده مسابقات لیگ برتر با این تصمیم  مخالفت شد.
 
سخنگوی باشگاه استقلال افزود: باید بگویم این مخالفت درباره قرار گرفتن عکس مرحوم مظلومی بر روی سینه و شماره‌های پشت بازیکنان بود بنابر این، باشگاه استقلال پیراهن‌های مشکی را آماده کرده است که بازیکنان  آبی‌پوش آن را به احترام پیشکسوت استقلال می‌پوشند.
 
 وی اظهار داشت: قبل از گرم کردن بازیکنان باشگاه استقلال مراسمی را به مدت 10 دقیقه جهت ابراز تاسف برای از دست دادن اسطوره فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.

**قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دربی: نوری نقطه قوت تیم پرسپولیس است/ از کی‌روش بخاطر آماده‌سازی بازیکنان متشکرم



سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بدون شک بازیکنان ما پس از بازگشت از اردوی تیم ملی با روحیه و آماده برگشته بودند و من از کی‌روش متشکرم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی در خصوص دربی 79 در نشست خبری پیش از بازی در جمع خبرنگاران‌ اظهار داشت: به طور قطع بازی فردا یکی از مهم ترین بازی‌های لیگ خواهد بود و هر دو تیم تیم‌های بزرگی هستند و این بازی را همه ایرانی‌های سراسر کشور و سایر کشورها می‌بینند و امیدوارم که یک بازی باکیفیتی بوده و ما برنده بازی باشیم.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه افزود: هر دو تیم شرایط خاص خود را دارد و من دوست دارم برنده دربی، تیم استقلال باشد.
 
 وی در خصوص شرایط تیمش اذعان داشت: ما شرایط خوبی داریم بازیکنان تیم ما به شرایط بهتری برگشتند و ما در بازی با تراکتورسازی نشان دادیم که شرایط مطلوبی داریم.

قلعه‌نویی اضافه کرد: از کی‌روش تشکر می‌کنم زیرا بازیکنان ما با شرایط بهتر به تیم برگشته‌اند و این کار مرا آسان کرده است.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه با پرداختن به وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نقاط ضعف پرسپولیس را می‌شناسم با 6 بازیکن تمرین و کارهای تاکتیکی‌ را اجرا کرده‌ایم حتی نتوانسته‌ایم از امید‌ها استفاده کنیم و ما از جوان‌ها استفاده کرده و امیدواریم که سه امتیاز را کسب کنیم.
 
قلعه‌نویی بیان کرد: بحث ما فقط تیم است و بر سر یک بازیکن خاصی تکیه نکرده‌ایم، نقاط قوت ما تماشاگران ما هستند و همه انگیزه و انسجام تیم به خاطر شور و شوق این تماشاگران است.
 
 سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد نوری اضافه کرد: محمد نوری یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس بوده که به نظر من نقاط قوت تیم پرسپولیس است و مزد بازی خوب خودش را با دعوت به تیم ملی گرفته است اگر ما بتوانیم ارتباط نوری با 50 متر روبرو را قطع کنیم تا حد زیادی پرسپولیس را از کار می‌اندازیم.
 
وی به دو هدف مهم پرداخت و تصریح کرد: ما در این بازی دو هدف داریم یکی اینکه نظم خط دفاعی و دوم رسیدن به گل اگر این دو هدف را دنبال کنیم برنده بازی می‌شویم.
 
قلعه‌نویی در پاسخ به سوال آیا در دربی خط دفاع اتوبوسی را به زمین می‌فرستید؟! تاکید کرد: ما هیچ وقت دفاعی بازی نکرده‌ایم خط حمله ما نشان قدرت ماست و ما دومین خط حمله لیگ را داریم، این مسائل به من نمی‌چسبد، بازیکن بزرگ تعیین کننده نتیجه است و ما در بازی فردا هجومی به میدان می‌رویم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در بازی فردا شاهد یک دیدار تماشاگر پسند باشیم.

**ژرمن‌ها تماشاگران دربی 79 خواهند بود

سه فوتبال‌دوست آلمانی تماشاگر بازی دربی 79خواهند بود و این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این طور که به نظر می‌رسد هوادار تیم فوتبال‌ هامبورگ آلمان روز یکشنبه از نزدیک دربی پایتخت را تماشا خواهند کرد.
 
قرار است که سه هوادار سابق مهدوی‌کیا و هاشمیان در ورزشگاه  آزادی تماشاگر دربی 79 سرخابی‌ها باشند و گفته می‌شود که این سه هوادار بازی‌های مهدوی‌کیا و هاشمیان را به طور جدی مربیگری می‌کردند و در حال حاضر قرار است که روز یکشنبه به ورزشگاه آزادی بروند تا بتوانند بازی دربی سرخابی‌ها را از نزدیک بیننده باشند.

**آمار بازیکنان خارجی حاضر در دربی‌های تهران

رکورد بازیکنان خارجی‌ای که در 78 دربی گذشته حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مروری خواهیم داشت به آمار و رکورد‌های خارجی‌های شهر آورد تهران در هفتاد و هشت دیدار قبلی که انجام شد.
 
**بیشترین بازی یک بازیکن خارجی
 
 ژاک الونگ‌ الونگ اهل کامرون بازیکنی است که با 4 بازی بیشترین تعداد حضور در دربی را به عنوان یک بازیکن خارجی دارد و وی سابقه بازی در هر دو تیم پایتخت را دارد که سه بار پرسپولیس و یک بار با استقلال در دربی حضور داشته است.
 
** بیشترین گل زده بازیکن خارجی
 
 ایمون زاید اهل لیبی با سه گل زده بهترین گلزن دربی نام دارد و وی هر سه گل را در دربی 74 به ثمر رسانده است.
 
**نخستین هتریک
 
ایمون زاید مهاجم پرسپولیس در شهر آورد هفتاد و چهارم با زدن سه گل موجب پیروزی تیم پرسپولیس شد و این در حالی بود که وی به عنوان بازیکن جانشین‌ در نیمه دوم به زمین آمده بود.
 
**محبوب‌ترین‌ بازیکن خارجی
 
 بدون شک محبوب ترین و به یاد ماندنی‌ترین بازیکن خارجی در دربی کسی نخواهد بود جز ایمون زاید که وی در دربی 74 توانست یک شاهکار تاریخی را انجام دهد و در دقیقه پایانی توانست نتیجه بازی را با به ثمر رساندن 3 گل تغییر دهد به همین خاطر این بازیکن یکی از فراموش نشدنی‌ترین بازیکنان تاریخی دربی است و هواداران پرسپولیس به شدت به این بازیکن علاقه دارند.

**کرار برای فرار از جریمه سنگین می‌آید؛
غایب بزرگ در آزادی!


کرار با دریافت کارت زرد محروم شد تا کل استقلالی‌ها به وی معترض شوند اما این بازیکن برای همراهی استقلال به ایران می‌آید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کرار با شرایطی خاص از دربی محروم شد زیرا اعلام شد که وی برای اینکه به کشورش سفر کند از استقلال کارت زرد دریافت کرد و مورد اعتراض اعضای تیم و هواداران قرار گرفت اما این در حالی است که این بازیکن قرار است برای دربی راهی کشور شود و اعضای تیم را یاری کند.

گفتنی است، طبق شنیده‌های ما از منابع غیررسمی، کرار پس از حضور در تمرینات عراق به ایران بازگردد و در اردو حاضر شود اما این موضوع از ناراحتی قلعه نویی نمی کاهد.

شایان ذکر است، این بازیکن قرار بود توسط مسئولان استقلال جریمه شود اما برای لغو این موضوع کرار به ایران می آید تا در آزادی استقلالی‌ها را همراهی کند تا مسئولان را قانع کند.

**عباس زاده مشکلی ندارد



در صورت نیاز حمید درخشان، محمد عباس زاده مهاجم مازندرانی پرسپولیس آماده بازگشت به ترکیب اصلی قرمز پوشان است.

پزشک پرسپولیس گفت: عباس زاده مشکلی برای حضور در دربی ندارد.
 
این خبری است که خود عباس زاده هم در صفحه شخصی اش آن را اعلام کرده و گفته، برای حضور در دربی مشکلی ندارد. مساله اصلی عدم استفاده از عباس زاده انضباطی بوده است. در حال حاضر وضعیت پیام صادقیان و حضورش در دربی هم مشخص نیست.

**اعتراض شدید استقلالیها به سازمان لیگ
از عکس استفاده می کنیم بعد جریمه اش را می دهیم!


اعضای تیم استقلال برای بازی در دربی برنامه ریزی داشتند و قصد داشتند پیراهن مظلومی را بپوشند اما از اینکار منع شدند و پاسخ آنها را ارئه دادند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسوولان تیم استقلال برای بازی در دربی که با فوت قدیمی استقلال همراه شد برنامه ریزی کردند اما سازمان لیگ اعلام کرد اگر بر طبق قوانین پیش نروند با جریمه روبرو می شوند و استقلالیها به این موضوع اعتراض شدید کردند.

گفتنی است مسوولان تیم استقلال با حضور در سازمان لیگ مشغول بررسی این مسئله هستند اما مسوولان مدعی شدند که این موضوع قانونی است و نمی توانند کاری برای استقلالیها انجام دهند.

این در حالی است که آبی ها به مسوولان تیم اعلام کردند که عکس طراحی شده را برتن می کنند و اگر موضوع کاملا جدی باشد پس از دربی جریمه سازمان را پرداخت خواهند کرد.

شایان ذکر است آبی ها قصد دارند هر طور شده در دربی از مظلومی تقدیر کنند.

**اشک‌های صادقیان بعد از مصدومیت
دوری چهارهفته‌ای ستاره پرسپولیس


مصدومیت کشاله پای راست صادقیان او را از حضور در داربی 79 محروم کرد.

داربی پایتخت در حالی فردا در استادیوم آزادی برگزار می‌شود که پیام صادقیان به دلیل مصدومیت در تمرین امروز صبح این تیم غایب خواهد بود.

مهیار مرتضوی، پزشک پرسپولیس در این باره گفت: در تمرین امروز صبح و در حالی که صادقیان در حال ضربه زدن به توپ بود کشاله‌اش کش آمد و به همین دلیل مطمئنا در داربی غایب خواهد بود.

وی در واکنش به این شایعه که گفته می‌شود صادقیان سورپرایز ویژه داربی خواهد بود و در آخرین لحظه در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت، گفت: اصلا اینطور نیست و متاسفانه پیام که انگیزه فوق‌العاده‌ای هم داشت داربی را از دست داد. با توجه به شرایطش احتمال دوری 4 هفته‌ای برای او وجود دارد.

مرتضوی در پایان گفت: مصدوم دیگری در این دیدار نداریم و همه بازیکنان از مصدومیت صادقیان متاثر شدند. واقعا دیدن اشک‌های صادقیان بعد از مصدومیت همه را ناراحت کرد و امیدواریم با پیروزی در این بازی هم هواداران و هم صادقیان را خوشحال کنیم.

**عباس‌زاده جایگزین صادقیان در لیست پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از جایگزینی عباس‌زاده در لیست 18نفره این تیم خبر داد.    

حمید درخشان در مورد مصدومیت پیام صادقیان اظهار داشت: با توجه به مصدومیتی که برای او پیش آمد محمد عباس زاده را که ابتدا در فهرست نبود به جای پیام در لیست 18نفره قرارداده ام. مصدومیت صادقیان من را مجبور کرد تا او را از فهرست کنار بگذارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، احترام ، مشکی ، پیراهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۲۲:۰۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۳
تماشای ژرمن ها از دربی پایتخت برای بالا بردن کیفیت فوتبال آلمان میتونه موثر باشه!!..!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۳
الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۵۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۳
کاش مسئولین این دو باشگاه و بازیکناش به جای اینکه اینقد دنبال حاشیه بودن یکم به فکر ارتقای سطح بازیشون بودن.
-
racist
۰۹:۳۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۳
از الان بگم شاهد بازی غیر فنی،سرد، کسل کننده، وقت تلف کن و مساوی خواهیم دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
‍‍ژرمن ها فوتبال بزن زيرش خودشان رارهاكرده آمدندتاباكلاس ترين بازي دنياراببينند.آفرين برآنها
Iran (Islamic Republic of)
جمال ارشدی
۱۹:۲۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
بازی صفر صفر به نفع داور
Iran (Islamic Republic of)
عرب اسدي
۱۸:۴۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
بازي مساوي كه اين همه هياهو نداره
Japan
الی
۱۸:۴۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
پیروز داربی از همین الان معلومه .... سرور همه ی لنگیا ، استقلال قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۶:۳۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
سلام پرسپولیس همیشه برندس.عاشقشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
کار خوبیه
آخرین اخبار