با مشارکت 11 کشور؛

مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز در قالب 110 تیم برگزار شد

دومین دوره مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز (بازی سازی 24 ساعته) با مشارکت 11 کشور در قالب 110 تیم به مدت 24 ساعت (از پنجشنبه تا جمعه) برگزار شد که حاصل آن ساخت 55 بازی بود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دومین دوره مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز (بازی سازی 24 ساعته) با مشارکت 11 کشور در قالب 110 تیم به مدت 24 ساعت (از پنجشنبه تا جمعه) برگزار شد که حاصل آن ساخت 55 بازی بود. موضوع این دوره از مسابقات "اتحاد و صلح جهانی" بود که در قالب تصویر ذیل در وبسایت مسابقات قرار داده شد و شرکت کنندگان طبق آن به ساخت بازی با این موضوع پرداختند.



این مسابقات که اولین سبک 24 ساعته در دنیا محسوب می‌شود، با مدیریت ایران راه اندازی و برگزار شده است. در دوره نخست این مسابقات که سال گذشته برگزار شد، 140 تیم از 23 کشور مشارکت داشتند که 62 بازی در بازه زمانی 24 ساعته ساخته شد که می‌توانید آن را از وبسایت مسابقات www.StudentGDC.com دریافت کنید.



بازی‌های ساخته شده این دوره بعد از بررسی از روز سه شنبه در وبسایت مسابقات قابل مشاهده و دانلود هستند. داوری مسابقات نیز از هفته آینده آغاز می شود و پس از داوری اختتامیه اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار می شود. جوایز این دوره از مسابقات به ترتیب 2000، 1500 و 1000 دلار است.

کشورهای شرکت کننده بر حسب تعداد تیم های حاضر در مسابقات به ترتیب: ایران، آمریکا، هند، مراکش، فرانسه، برزیل، اندونزی، ترکیه، اردن، پاکستان و ویتنام بوده‌اند. با توجه به مشکلات زیادی که در برگزاری این دوره رخ داد و کاملا مستقل بودن آن، بازی های ارسال شده از کیفیت بالاتری نسبت به سال گذشته برخوردار هستند و امید می‌رود با برنامه ریزی بهتر، سال آینده مسابقات پرشور تری را شاهد باشیم.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار