عملیات اجرایی جاده گناوه - دیلم ازسرگرفته می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: فاز اول عملیات اجرایی پروژه اصلاح جاده گناوه به دیلم، حدفاصل میدان امام علی (ع) تا روستای قلعه حیدر این شهرستان بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، علیرضا صفایی اظهار داشت: اصلاح و بهسازی اینجاده که به یک نقطه پرحادثه و خطرناک تبدیل شده یکی از دغدغه‌های اصلی و مطالبات بحق مردم بوده و با پیگیری‌های به عمل آمده مناقصه آن انجام و پیمانکار آن انتخاب شده است.  
 
صفایی گفت: مناقصه احداث باند دوم جاده گناوه ـ دیلم برگزار و پیمانکار اجرای آن انتخاب شده است که ظرف دو هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.  
 
وی گفت: این محور که از نقاط پرتردد درشمال استان بوشهر است در یک سال اخیر شاهد حوادث ناگواری بوده و دراین مدت بیش از ۳۰ نفر جان خود را دراین مسیر ازدست داده‌اند.  
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: چهاربانده کردن جاده گناوه به دیلم نیاز به اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریالی دارد که تامین کل این اعتبار از محل شهرستان و استان خارج و باید از اعتبارات ملی تامین شود.  
 
وی بیان کرد: دراین ارتباط پیگیری ومکاتباتی ازسوی نماینده مردم این منطقه درمجلس شورای اسلامی و فرمانداری انجام شده است.  
 
صفایی افزود: برای بهبود و اصلاح و تامین اعتبار فاز اول جاده گناوه به دیلم استانداری و راه وشهرسازی استان و شهرستان مجدانه تلاش کرده‌اند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عملیات ، اجرایی ، جاده ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار