چشم پوشی از جنایات داعش، امری محال است

خبرگزاری جمهوری چک تاکید کرده است که تروریست های داعش، جنایت‌های وحشیانه و هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب می‌شوند و بد ترین برخوردها را با افراد ربوده شده و تحت اسارات خود اعمال می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه "سانا"؛ سایت "ایخو24" کشور چک تاکید کرده است که تروریست‌های داعش، جنایت‌های وحشیانه و هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب می‌شوند و بدترین برخوردها را با افراد ربوده شده و تحت اسارات خود اعمال می‌کند.

این سایت، توجه را به این نکته جلب کرده است که بیشتر این جنایت های گروه تروریستی داعش را تروریست هایی انجام می دهند که از کشورهای اروپایی به این گروه پیوسته اند؛ از این رو دولت های اروپایی باید ضرورت برخورد با این افراد را درک کنند و سریعا نسبت بدان اقدام نمایند؛ به هیچ وجه نباید بر این تروریست ها به خاطر جنایاتی که در سوریه و عراق مرتکب شده اند، چشم پوشی کرد؛ زیرا تمام این اقدامات انان با تعهدات و پیمان نامه های بین المللی تناقض دارد.

این سایت هشدار داده است که این افراد تروریستی در کشورهای اروپایی به مثابه بمب‌های ساعتی به شمار می‌روند که بدان باز خواهند گشت و گروه تروریستی داعش، از کشورهای اروپایی، به عنوان مکانی برای جذب نیرو و دست یابی به اموال از راه‌های مختلف، استفاده می‌کند.

این سایت اشاره کرده است که این گروه‌های تروریستی با گروه هایی سازماندهی شده در اروپا همکاری دارند.

گفتنی است، اتحادیه اروپا، امسال نسبت به افزایش تعداد جوانان اروپایی که به گروه های تروریستی و افراطی در سوریه و عراق می پیوندند هشدار داده و اشاره کرده است که دولت ها، از بازگشت این افراد به کشورهای خود و در پی آن، اتجام عملیات‌های تروریستی در آن، بیمناک‌اند.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار