تعمیر 100 دستگاه لکوموتیو شرکت را‌ه‌آهن توسط یک شرکت داخلی/ تحویل واگن‌های مسافری، باری و لکوموتیوهایGM

سری جدید لکوموتیوهای بازسازی شده در شرکت صنایع ریلی ایرانیان وارد چرخه ی ریلی کشور شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان، محمد رضا کمالی نژاد"، با تحویل این دو دستگاه لکوموتیو، تعداد لکوموتوهای بازسازی و نوسازی شده ی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در کارخانه ایریکو به عدد 100 رسید.

 کمالی نژاد در ادامه تصریح کرد: "لکوموتیوهای بازسازی و نوسازی شده از سری GM و مدل های GT 26، G12 و G25 هستند و بازسازی آنها شامل انجام مواردی همچون تعمیرات بدنه، شاسی، کابین راننده و تجهیزات داخل کابین راننده، و رنگ آمیزی کامل بوده است."

وی در ادامه با اشاره به میانگین سن بالای لکوموتیوهای فعال در خطوط ریلی کشور گفت: "لکوموتیوهای فعال در خطوط ریلی ایران به طور متوسط دارای میانگین سنی بیش از 40 سال هستند و بازسازی و نوسازی آنها از موضوعات ضروری در مجموعه ریلی کشور به شمار می آید."
 
کمالی نژاد  ضمن اشاره به تکمیل مراحل تولید 9 دستگاه واگن باری لبه کوتاه درایریکو گفت: "واگن های باری لبه کوتاه به سفارش شرکت ذوب آهن ساخته شده و اواسط هفته ی آینده به این شرکت تحویل داده خواهند شد.

وی در ادامه یادآور شد: با تحویل این واگن ها 16 دستگاه از 30 دستگاه واگن باری موضوع قرارداد ایریکو و شرکت ذوب آهن تحویل داده می‌شود.

گفتنی است چندی پیش نیز واگن های مسافری شرکت مهتاب سیر جم پس از انجام تعمیرات اساسی در شرکت ایریکو، به چرخه ی ریلی کشور ملحق شدند.

کمالی نژاد در همین ارتباط تصریح کرد: "واگن های مسافری شرکت مهتاب سیر جم در سه بخش مختلف مورد تعمیرات اساسی و نوسازی قرار گرفته اند.

 اول تعمیرات اساسی واگن های 6 تخته مسافری که تاکنون 11 دستگاه از این سری تحویل شرکت بهره بردار شده است، دوم تبدیل واگن‌های اتوبوسی به کوپه ای vip سه نفره که دو دستگاه از این واگن ها نیز تحویل داده شده و سوم تبدیل واگن های مسافری به رستوران که طراحی و بازسازی آن در ایریکو انجام شده و تاکنون یک دستگاه از دو دستگاه موضوع قرارداد تحویل شرکت مهتاب شده است."

شرکت صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو) از جمله شرکت های متعلق به مجموعه ی توسعه ترابر ایرانیان است که در حوزه ی تولید انواع واگن ها فعالیت میکند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: لوکومتیو ، ترابر ، کارخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار