نمایشگاه بزرگ بسیج عاشورایی در منطقه 19برگزار می‌شود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برگزاری نمایشگاه بزرگ بسیج عاشورایی و ویژه برنامه‌های هفته بسیج در این منطقه خبر داد.

 حجت الاسلام و المسلمین رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: برگزاری نمایشگاه بزرگ بسیج عاشورایی و ویژه برنامه‌های هفته بسیج در محلات 13گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته بسیج از 30آبان تا 6آذر ماه سال 93 در محلات 13گانه  منطقه 19 به منظور گرامی داشت مقام و منزلت شهدا، ایثارگران و جانبازان و هفته بسیج در دست اجرا است.
 
حجت الاسلام و المسلمین جوادی اظهار داشت: در این طرح ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، ‌آموزشی، مناسبتی و نمایشگاه بزرگ بسیج عاشورایی در محلات 13گانه منطقه 19، با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی، پایگاه‌های بسیج، شهرداری نواحی 5گانه و سراهای محلات 13گانه منطقه 19 برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری ویژه برنامه های هفته بسیج در محلات 13گانه منطقه 19، برگزاری نمایشگاه بسیج عاشورایی، برگزاری جلسات بصیرت بسیجی و عاشورایی در محلات 13گانه منطقه 19 از اقدامات اجرایی این طرح است.

حجت الاسلام و المسلمین جوادی خاطر نشان کرد: ارسال پیامک‌های شهروندی با موضوع شعارهای هفته بسیج شامل بسیج- ولایت مداری و انتظار، بسیج- فرهنگ و تمدن اسلامی، بسیج- جوان و خودباوری، بسیج- اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی، بسیج- خانواده و سبک زندگی اسلامی، بسیج- مستضعفین در راه بیت المقدس، بسیج- ایثار و میثاق با شهدا، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی در نواحی 5 گانه و ساختمان مرکزی منطقه 19، انجام تبلیغات محیطی، نصب بنر و پلاکارد در  خصوص هفته بسیج از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، بسیج ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار