با برگزاری جلسه مشترک تأمین‌اجتماعی با مراکز دانشگاهی بررسی شد؛

نحوه محاسبه حق بیمه و تسریع در اجرای قراردادهای تحقیقاتی و پژوهشی

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی از برگزاری جلسه مشترک این سازمان با دانشگاه‌های صنعتی شریف و امیر کبیر برای بررسی قراردادهای پژوهشی و تحقیقاتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد حسن زدا معاون فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام این خبر افزود: برای وحدت رویه در خصوص قراردادهای پژوهشی و تحقیقاتی و تاکید مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی مبنی بر تعامل بیشتر با مراکز علمی و دانشگاهی، جلسه‌ای با حضور مسئولین بیمه‌ای و شعب تأمین‌اجتماعی تهران بزرگ و معاونت‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه‌های صنعتی شریف و امیر کبیر برگزار و برای تسریع انجام این قراردادها بحث و تبادل نظر شد.

وی اضافه کرد: دراین جلسه مقرر شد، معاونت‌های پژوهشی و تحقیقاتی این  دانشگاه ها فهرست تمامی قراردادها را به شعب تابعه تهران ارسال کنند و شعب تأمین‌اجتماعی تهران نیز پس از دریافت این فهرست حداکثر تا 20 روز نسبت به تعیین تکلیف و صدورمفاصاحساب های این قراردادها اقدام نمایند.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی تصریح کرد: دومین جلسه مسئولین این سازمان و دانشگاه های مذکور برای بررسی اقدامات انجام گرفته به زودی برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، قرارداد ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار