در سومین همایش"ثقلین" در صا ایران مطرح شد

هدایت ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه با محوریت پایان‌نامه‌های مرتبط

عصر امروز سومین همایش علمی- پژوهشی ثقلین با موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه در شرکت صنایع الکترونیک ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، عصر امروز سومین همایش علمی پژوهشی ثقلین با موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه در شرکت صنایع الکترونیک ایران (صا ایران) برگزار شد. 

در این همایش، میزگرد علمی با موضوعیت ارتباطات صنعت و دانشگاه با حضور طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی، شهرابی رئیس گروه فضایی صا ایران، قدس رئیس پژوهشگاه صا ایران و  حاجی‌ملا حیدر رئیس ارتباطات صنعت با دانشگاه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.  

در این میزگرد طرح‌هایی در رابطه با ارتباط صنعت و دانشگاه ارائه داده شد و طرح جدید ارتباط بسیج دانشجویی و مشاورین صنعتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مورد بررسی قرار گرفت.  
 
در ادامه میزگرد طریقه اجرایی‌ کردن تفاهم‌نامه‌های آموزش و پژوهش و فناوری وزارت علوم و وزارت بهداشت با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بررسی شد و کارگروه‌های مرکزی همکاری‌های بین این وزارتخانه و دانشگاه‌ها و همچنین هدف‌گذاری‌های صورت گرفته مشخص شد.  
 
هدف اصلی این همایش رصد، ارزیابی و هدایت ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه با محوریت پایان‌نامه‌های مرتبط در بستر پیشرفت ایرانی- اسلامی است.
 
در پایان مراسم نیز "حسن رحیم‌پور ازغدی" اندیشمند و استاد دانشگاه به بیان نکات تاریخی و علمی درباره ارتباطات صنعت و دانشگاه پرداخت.  

انتهای پیام/

برچسب ها: مشاورین ، دفاع ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار