العربیه اذعان کرد:

هراس شدید حامیان گروههای تروریستی سوریه از موشک ایرانی فاتح

سخنان سردار موسوی در مورد اضافه شدن موشک فاتح به زرادخانه حزب الله هراس شدیدی در دل گروههای تروریست در سوریه و حامیان آنها ایجاد کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "عمر حرقوص" گزارشگر شبکه العربیه گزارش داد: موشک ایرانی فاتح به هزاران موشکی که حزب الله آنها را برای مقابله با اسراییل می خواهد اضافه شد. ناظران آگاه میزان برد این موشک را بیش از 2580 کیلومتر عنوان کرده اند که می تواند نیروگاه اتمی دیمونای اسراییل را هدف قرار دهد اما کارشناسان تاکید کرده اند که این موشک همچنین می تواند اهداف دور دست را در سوریه مانند حلب و حومه آن، حمص، درعا، ادلب و ریف دمشق هدف قرار دهد. رسیدن این موشک به دست حزب الله را "مجید موسوی" معاون فرمانده موشکی ایران (سردار سید مجید موسوی جانشین فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران) اعلام کرد. 

وی اعلام کرد که برد این موشک از 250 تا 350 کیلومتر است و می تواند محموله انفجاری شدیدی به وزن نیم تن را حمل کند. سرعت این موشک بیش از 1500 متر بر ثانیه است. 

العربیه افزود: این سردار به این نکته اشاره نکرد که ممکن است حزب الله از این موشک در جنگ در سوریه بهره بگیرد. اما او گفت که این موشک دارای دقت بسیار زیادی است و مجهز به سامانه پیشرفته هدایت و ناوبری است.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار