در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان؛

سیلوا دیدار حساس بایرن – سیتی را از دست داد

دیوید سیلوا، هافبک تهاجمی منچسترسیتی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در دیدار لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ تیمش را همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی در دیدار ماه اکتبر مقابل
نیوکاسل از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شده بود و هنوز نتوانسته آمادگی کامل خود برای بازگشت به میدان را به دست آورد.
 
مانوئل پیگرینی، سرمربی اهل شیلیایی سیتی با وجود آگاهی از حساسیت بالای دیدار سه‌شنبه آینده مقابل بایرن مونیخ اما حاضر نیست بر روی سیلوا 28 ساله فشاری وارد کند.
 
دیوید سیلوا، هنوز از ناحیه زانو احساس درد می‌کند و نمی‌تواند به توپ ضربه بزند.
 
در چهارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان، بایرن مونیخ صعود خود از مرحله گروهی را قطعی کرده اما سیتی هنوز به کسب امتیاز برای صعود نیاز دارد.
 
*چلسی شانس اول به خدمت گرفتن رویس
 
باشگاه چلسی در رقابت با لیورپول از شانس بالاتری برای به خدمت گرفتن مارکو رویس برخوردار است. سران باشگاه مبلغ 20 میلیون پوند را برای این منظور در نظر گرفته‌اند که برای راضی کردن باشگاه بورسیا دورتموند کاملاً کافی به نظر می‌رسد.
 
رویس در سال 2012 به دورتموند آمد و فقط 6 ماه دیگر از مهلت قرارداد وی با این باشگاه زمان باقی مانده است. این مهاجم ملی‌پوش مورد توجه چند باشگاه انگلیسی قرار دارد و یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند هم اعلام کرد باشگاه بعدی رویس بدون شک یک تیم انگلیسی است.
 
با توجه به عملکرد ضعیف شورله در خط حمله تیم چلسی، انتقال رویس به استمفورد بریج می‌تواند فرصت خوبی در اختیار وی قرار دهد تا توانایی‌هایش را به ژوزه مورینیو نشان دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار