جشن نخستین پیروزی خارج از خانه یونایتد مقابل آرسنال

لوئیس‌ فن خال سرمربی یونایتد پس از شکست آرسنال خارج از خانه گفت: حالا کسی که لبخند می‌زند من هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، منچستر‌یونایتد موفق شد با شکست دو بر یک آرسنال‌ به نخستین پیروزی خارج از خانه خود در رقابت‌های این فصل دست یابد.

بر اساس این گزارش، لوئیس فن‌ خال پس از بازی گفت: نتیجه فوق العاده‌ای گرفتیم، هر چند یونایتد با مصدومان فراوانی مواجه بود اما توانست بازی را به سود خود تمام کند انجام هر بازی با این تعداد بازیکن مصدوم بسیار دشوار است چه برسد به آنکه مقابل تیم خوبی مثل آرسنال باشد.

بازیکنان حریف خیلی خوب وهجومی‌ کار کردند اما استراتژی‌ که برای این بازی انتخاب کردم کاملا درست و مناسب بود و در نهایت این من هستم که لبخند می‌زنم.

فن‌خال در ادامه افزود: اگر آرسنال در 20 دقیقه نخست به گل رسیده بود همه از من بابت استفاده از سه دفاع سوال می‌پرسیدند اما حالا مشخص شد تصمیم درستی برای تیم گرفتم گرفتن چنین تصمیمی در واقع یک ریسک بود اما زندگی مربیان همواره به همین شکل است. تمامی بازیکنان در رختکن بابت سبک نخستین پیروزی خارج از خانه خوشحال و هیجان زده بودند.

اما این بازی هم مثل باقی دیداره فقط 3 امتیاز داشت. باید در 2 دیدار آینده که در اولدترافورد برگزار می‌شود هم پیروز میدان باشیم. بازیکنان روحیه خوبی گرفتند و در روند مثبتی قرار دارند.

* لوک شاو چهلمین مصدوم این فصل یونایتد

بازیکنان منچستر یونایتد در تعداد مصدومیت رکورددار هستند. مصدومیت لوک شاو چهلمین مصدومیت گزارش شده این فصل یونایتد است که در دیدار مقابل آرسنال فقط 15 دقیقه توانست در زمین حضور داشته باشد و به دلیل آسیب دیدگی مجبور به ترک میدان شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فن خال ، دفاع ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار