سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف استان تهران از امروز آغاز می‌شود

سی و هفتمین دوره مسابقات قران کریم مرحله استانی از امروز در تالار شیخ صدوق در جوار حرم محدث بزرگ حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قران کریم، اوقاف استان تهران طی روزهای دوم تا هفتم آذرماه با حضور 118 نفر از بانوان و 187 نفر از آقایان در تالار شیخ صدوق در جوار حرم محدث بزرگ حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود .

بنا براین گزارش این رقابت‌ها هر روز طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در چهار بخش‌ آقایان و بانوان بزرگسال و شکوفه‌های دختر و پسر(زیر 16 سال) برگزار می‌شود، این افراد برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم هستند که در روز دوم و سوم آذرماه، مسابقات فقط در بخش بانوان شکوفه و بزرگسال برپا می‌شود.

در نوبت صبح روز یکشنبه، دوم آذرماه، رقابت‌های تواشیح و هم‌خوانی، ابتهال و ترتیل قرآن ویژه بانوان بزرگسال در حضور داوران کشوری برپا می‌شود و در نوبت بعد از ظهر تمامی متسابقان در رشته‌های مختلف بخش شکوفه‌ها و نیز بانوان در رشته قرائت تحقیق به رقابت خواهند پرداخت.
همچنین روز دوشنبه، سوم آذرماه، در نوبت صبح رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء قرآن بانوان بزرگسال و بعد از ظهر حفظ کل بانوان بزرگسال برگزار می‌شود.

سه شنبه ، چهارم آذرماه نیز در نوبت صبح رشته‌های تواشیح، همخوانی قرآن و ابتهال آقایان و در نوبت بعد از ظهر نیز رشته اذان شکوفه‌ها و بزرگسالان برگزار می‌شود.

چهارشنبه، پنجم آذرماه، مسابقات در نوبت صبح در رشته‌های حفظ کل آقایان بزرگسال و بعد از ظهر در رشته حفظ کل، ترتیل و قرائت شکوفه‌ها برپا می‌شود.

پنجشنبه، ششم آذرماه نیز حافظان 10 و 20 جزء قرآن آقایان بزرگسال با هم به رقابت خواهند پرداخت و بعد از ظهر همین روز رشته ترتیل بزرگسالان و حفظ 10 و 20 جزء شکوفه‌ها برپا می‌شود.

جمعه، هفتم آذرماه در نوبت صبح رشته قرائت تحقیق بزرگسالان در مرحله مقدماتی و بعد از ظهر رشته قرائت در مرحله فینال بزرگسالان برگزار می‌شود و آئین اختتامیه نیز عصر روز جمعه، 17:30 و 19:30 در تالار شیخ صدوق آستان عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

برگزیدگان این مسابقات در تمامی رشته‌ها به مرحله کشوری مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه راه خواهند یافت .

انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقات ، اوقاف ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار