جراره در تذکر شفاهی:

دولت به احیای حق نوار مرزی مرزنشینان توجه کند

نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیرگفت: حق نوار مرزی مدتی است قطع شده است و احیای حق نوار مرزی یکی از مزیت‌هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا مرزنشینی سختی‌هایی دارد که باید توسط حق نوار مرزی اعمال شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم جراره نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز یکشنبه 2 آذر خطاب به وزیر نیرو گفت: مبلغ قبوض مناطق گرمسیری را مد نظر قرار دهید زیرا هنوز در استان هرمزگان مردم کولر روشن می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: از دولت می‌خواهیم که فولاد خوزستان را مد نظر قرار دهد زیرا تولید فولاد یکی از مزیت‌های این استان است و وزارت صنعت این نکته را مد نظر قرار دهد.  
 
نماینده بندرعباس، قشم،ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر خطاب به دولت بیان داشت: قرار بود دولت گذشته و هم چنین این دولت زمین‌های مردم را در مناطق آزاد قشم تعیین تکلیف کنند زیرا مردم هنوز بلاتکلیف هستند و نمی‌توانند خانه‌سازی انجام دهند.
 
جراره در ادامه افزود: تامین هزینه انشعاب آب و برق مدارس در استان هرمزگان با مشکل مواجه شده  و هم چنین بحث بهداشت و درمان نیز نیاز به توجه ویژه دارند و هم چنین علی‌رغم تلاش‌هایی که تاکنون شده هنوز مشکلشان حل نشده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: حق نوار مرزی مدتی است قطع شده است و احیای حق نوار مرزی یکی از مزیت‌هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا مرزنشینی سختی‌هایی دارد که باید توسط حق نوار مرزی اعمال شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: دولت ، صحن ، تذکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار