حجت الاسلام هاشمی نژاد: زمین از عظمت سه گناه مینالد!!!

خطاب شد: نور فاطمه سلام‌الله‌علیها و حسن‌ و‌ حسین علیه‌السلام است. سپس دید 9 نور دیگر کنار این انوارند.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران،

در ادامه متن سخنان حجت الاسلام هاشمی نژاد در شب شهادت امام سجاد(ع) را میخوانید:

سوالی در محضر امام باقر علیه‌السلام پرسیدند: در آیۀ " إِنَّ مِنْ شيعَتِهِ لَإِبْراهيمَ شریفه ضمیر شيعَتِهِ " ضمیر شيعَتِهِ به چه کسی برمیگردد؟ حضرت فرمودند: چون خداوند پرده ها را از چشم ابراهیم خلیل علیه‌السلام برداشت در کنار عرش الهی نوری را دید عرض کرد: خداوندا این چه نوری است؟ گفته شد: این نور برگزیده ی من از خلقم پیامبر صل‌الله‌علیه‌وآل‌والسلم است در کنار آن نور نبوی نوری دیگر دید و پرسید: خداوندا آن چه نوری است؟ خطاب آمد: آن نور حضرت علی علیه‌السلام است. در کنار این دو نور سه نور دیگر دیدند و عرض کرد: خداوندا این سه نور کیستند؟

خطاب شد: نور فاطمه سلام‌الله‌علیها و حسن‌ و‌ حسین علیه‌السلام است. سپس دید 9 نور دیگر کنار این انوارند. عرض کرد: خداوندا به حق این 5 نور 9 نور دیگر را هم معرفی کن. خطاب آمد: نور فرزندان حسین علیه‌السلام است.

در کنار این انوار انوار زیادی دید که آن ها را احاطه کرده بود عرض کرد: خدایا این نورها کیستند؟ که قابل شمارش نیستند مگر تو شمارش را بدانی. فرمود: این انوار شیعیان آل محمد صل‌الله‌علیه‌وآل‌والسلم هستند. عرض کرد: شیعیان بزرگوار به چه چیز شناخته میشوند؟ خطاب آمد: شیعیان اهل نافله هستند، 51 رکعت در شبانه روز نماز میخوانند.

کسی که عمداً نماز نخواند و منکر نماز باشد تاکیداً کافر است. روایت داریم زمین از عظمت سه گناه مینالد 1) خون مظلوم بر زمین ریخته شود 2) غسل از جنابت حرام انجام شود قطرات آب بر زمین میریزد زمین می نالد 3) بین الطلوعه انسان برای نماز صبح بخوابد. محدث نوری می فرمایند: اگر نماز صبحی غذا شد اهل خانه منتظر نزول بلا باشند. آن جو، جوی آلوده است و برای نزول بلا آماده است. شیعه خیانت در معامله نمیکند، شیعه نماز صبح را به جا می آورد، شیعه با نامحرم مزاح نمی کند. ما شیعه نیستیم، محبیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار