بر اساس مطالعات؛

بحران اقتصادی و سياست‌های رياضتی جوانان فرانسه را فقيرتر کرده است

مطالعات جديد نشان مي‌دهد در نتيجه رکود بزرگ اقتصادي و سياست‌هاي رياضت اقتصادي دولت فرانسه، جوانان اين کشور به شدت فقير شده‌ا‌ند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، مطالعات جديد نشان مي دهد در نتيجه رکود بزرگ اقتصادي و سياست هاي رياضت اقتصادي دولت فرانسه، جوانان اين کشور به شدت فقير شده اند.

 حدود 30درصد از جوانان 15 تا 24 ساله مي گويند هزينه هاي روزانه زندگي به حدي زيادي است که هيچ پس اندازي را براي آنها باقي نمي گذارد تا در شرايط اضطراري از آن استفاده کنند یا براي آينده پس انداز داشته باشند يا صرف تفريح کنند.

اين گزارش افزود: 40درصد از جوانان فرانسه مي گويند بي پولي مانع مي شود زندگي شرافتمندانه اي داشته باشند.

 هم اکنون ميزان بيکاري در ميان جوانان فرانسه 25 درصد است و همين باعث شده است رقابت سختي براي شغل وجود داشته باشد و با وجود کاهش دستمزدها و مزايا بسياري ناگزيرند هر کاري انجام دهند.

در ادامه گزارش يک جوان گفت: بسياري از جوانان بسيار کمتر از آن چيزي که مستحق آن هستند، دستمزد مي گيرند. کساني که شغل ندارند، پيدا کردن کار برايشان بسيار دشوار است.

مطالعات همچنين نشان مي دهد 29 درصد از جوانان فرانسوي معتقدند آينده اقتصادي کشورشان بسيار تيره و تاريک است و آنها در نظر دارند به خارج کوچ کنند.

يک فرانسوي گفت: من بسياري را مي شناسم که ديگر اعتمادي به زندگي در فرانسه ندارند و مي خواهند به خارج کوچ کنند. متاسفانه دولت راه حلهاي مناسبي براي حل مشکلات جوانان ندارد.

از 2007 تا 2013 ، بيکاري جوانان در اتحاديه اروپا از 16 درصد به 24 درصد افزايش يافته است که افزايشي 50 درصدي است. رهبران اروپا معمولا درباره حل مشکل بيکاري جوانان فقط حرف مي زنند.

 حتي آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان نيز اخيرا اذعان کرده بود حتي طرح هاي کوچکشان نيز براي حل اين معضل شکست خورده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار